Tołpa eliksir z serii pokrzywka indyjska i moja opinia

Hej.Dziś recenzja produktu, który otrzymałam w paczce od http://tolpa.pl/ na spotkaniu blogerek.

































Tołpa botanic pokrzywka indyjska antycellulitowy eliksir wyszczuplający

butelka 150 ml, produkt hypoalergiczny

Eliksir ma wspomagać eliminację cellulitu, wyszczuplać i wygładzać nierówności

Spryskujemy nim wybrane partie ciała, wmasowujemy okrężnymi ruchami ku górze, aż do wchłonięcia, stosujemy dwa razy dziennie rano i wieczorem przed pójściem spać

Moja opinia:
aplikator dość ładnie rozpyla produkt:
w moim przypadku produkt dość długo się wchłaniał i zostawiał delikatną powłokę na skórze
kilka razy zwyczajnie zapomniałam go użyć wieczorem
nie zauważyłam spektakularnych rezultatów
skóra była trochę bardziej napięta, wygładzona
bardzo dobrze rozprowadzało mi się eliksir przez ten dość wygodny, fajny aplikator, jednak działanie takie sobie

12 komentarzy:

  1. jakoś mnie do niego nie ciągnie, taki zwyklaczek jak piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go już zużyłam, ale efektów brak, nic nie zadziałał:D:D - plusik za zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna negatywna opinia na temat tego produktu jaką czytam. Tołpa tym razem się nie popisała ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja generalnie nie wierzę w takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niedługo będę go używać i jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi. Cóż, zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam w planach za niedługo zastosować :P

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam tego produktu i raczej nie mam ochoty go poznać..

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie czeka w kolejce, teraz testuję rozgrzewający żelowy produkt GorVity ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. jakoś mnie Tołpa nie kusi, jeszcze nic od nich nie miałam, ale może w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam balsam antycellulitowy z tej serii i całkiem przyjemnie się spisywał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wierzę w spektakularne efekty w takich produktach, ale tu jednak jakiś tam efekt był, więc to już duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam tylko mydełko z Tołpy borowinowe, a tak to mnie nie ciągnie do tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń