Ulubieńcy roku 2014 podsumowanie kosmetyczne

Hej.
Dziś pora na przedstawienie ulubieńców kosmetycznych ubiegłego roku- 2014.
Jeśli śledzicie mojego bloga z pewnością produkty te będą przez Was kojarzone.

Czas na moje perełki 2014, z uwagi na to, że niektórych produktów już nie mam tylko wspomnę o nich i ewentualnie odeślę do linka, pod którym znajdziecie moją recenzję o tym produkcie




1 kategoria pielęgnacja twarzy

Kremowy żel do mycia twarzy Dermedic HYDRAIN 3 - absolutny ulubieniec, uwielbiam dotykać mojej twarzy po zastosowaniu tego żelu, jest wygładzona i dobrze oczyszczona

Floslek żel do powiek i pod oczy z luteiną i świetlikiem lekarskim-  świetny produkt w niskiej cenie, nie spotkałam nic lepszego, ulga i tyle:)

Bielenda Młodzieńczy Blask matujący krem ultra nawilżający
idealnie nadaje się pod makijaż, matuje, a do tego nawilża

Płatki kolagenowe pod oczy  Purederm z Biedronki
świetne płatki w świetnej cenie, idealnie nawilżone, rzeczywiście przy regularnym stosowaniu działają

Twarz kolorówka


Astor perfect stay 24h w kolorze ivory
podkład długo utrzymujący się, super kryjący

Rimmel Stay Matte odcień transparentny
matuje i za tą cenę jestem z niego zadowolona

Korektor Kobo  Modeling Illuminator 
podoba mi się efekt jaki daje, choć jego krycie jest średnie, ładnie odbija  światło

Błyszczyk Celia Woman w kolorze 03
 długotrwały, w dobrej cenie, wydajny

Paleta cieni Death by Chocolate oraz róż
od Makeup Revolution Candy Queen Of Hearts 
nigdy nie miałam lepszej paletki, cienie są super napigmentowane, stworzymy dzienny jak i wieczorowy makijaż, do tego opakowanie - czekolada
róż- delikatny, subtelny i również w pięknym pudełeczku

Kategoria włosy


Lakier got2be malinowy- cudnie pachnie, utrwala

Joanna żel styling - absolutne odkrycie roku, nie wyobrażam sobie abym mogła go nie kupić
szczególnie sprawdza się do ujarzmiania małych, wytrącających mnie z równowagi odstających włosków


Jeśli chodzi o peeling do twarzy- nic nie zasłużyło na miano ulubieńca roku

Szampon- nie mam faworyta

Odżywka do włosów dalej Nivea Diamond Gloss:)

Żel do mycia ciała- Luksja Care Pro, Nourish Shower Milk (Mleczko pod prysznic z olejem z pestek dyni)

kupiłam, bo było dodatkiem w gazecie, jest świetne i zamierzam znów kupić

Peeling do ciała
Fresh&Natural malinowy - najlepszy peeling ever!

Balsam lub masło do ciała- nic nie zasłużyło na miano ulubieńca czy odkrycia roku

Tusz do rzęs- nic nie wywołało szału

Pomadka- dalej Celia nr 602

Krem do stóp, rąk- nie mam faworytów

Zapach roku- nie wiem zawsze pod koniec roku wszystkie mi brzydną:)

Czekam na Waszych ulubieńców, choć pewnie już wchodziłam na Wasze blogi i ich oglądałam, jeśli nie koniecznie dajcie znać

jeśli macie jakieś produkty godne uwagi koniecznie napiszcie pod postem

pozdrawiam:*

 

19 komentarzy:

  1. Osobiście nie znam żadnego Twojego ulubieńca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Róż ma cudne opakowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tylko puder. Ale ten róż jest przeuroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam osobiście Twoich ulubieńców, ale mam chrapkę na paleę MUR i ten róż - a z racji, że rózy specjalnie nie używam, to skuszę się na taki wypiekany rozświetlacz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super róż, pudełeczko zachwyca !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę tu kilku znajomych ;) Na ten róż czaję się już od jakiegoś czasu...chyba się w końcu skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Płatki pod oczy Purederm też bardzo lubię. Puder Rimmel Stay Matte transparentny spisuje się u mnie dość dobrze - matuje na jakiś czas i utrwala makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście nie znam tych kosmetyków, chociaż muszę przyznać, że te kolorówkowe wyglądają bardzo apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic z powyższego nie miałam ale strasznie interesują mnie kosmetyki z MUR

    OdpowiedzUsuń
  10. Serduszko Revolution mi się marzy

    OdpowiedzUsuń
  11. serduszko od Makeup Revolution muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. znam chyba jedynie żel z Floslek pod oczy, ale dla mnie jest za słaby ostatnio :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam podkład Astor oraz lakier got2b -bardzo lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak patzrę i widzę że z Twoich ulubeńców nie miałam niestety żadnego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uzywam tego żelu do mycia twarzy i bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nic z tych rzeczy nie znam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. nic z tego jeszcze nie miałam okazji wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam żel z Flosleku i bardzo lubię. Floslek to dla mnie skarbnica dobrych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń