Uriage, woda termalna idealna do torebki

Hej.
Już kilka dobrych miesięcy temu pisałam post o wodzie termalnej, która mnie zachwyciła, mowa o URIAGE.

Na spotkaniu blogerek otrzymałam miniaturkę tej wody 50 ml 



To co napisałam w tamtym poście podtrzymuję do dzisiaj.

W skrócie za co cenię wodę termalną Uriage?

jest izotoniczna, nie wymaga osuszania

 pochodzi z alpejskich źrodeł, jest bogata w oligoelementy i sole mineralne 

  pozwala zachować równowagę osmotyczną i integralność komórek naskórka

 nie zawiera konserwantów i substancji zapachowych

doskonale orzeźwia w upalne dni

idealna zamiast toniku:)

Serdecznie dziękuje http://www.bioprofil.pl/  za możliwość przetestowania mojej ulubionej wody termalnej i to jeszcze w wersji do torebki:)

polecam:*
jestem ciekawa czy znacie tę wodę i cenicie ją jak ja?

11 komentarzy:

  1. Używałam jej przez okres wakacyjny w 2013 r. Sprawiała mi ulgę jak psikałam nią poparzoną twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ją lubiłam ale teraz wole widzę winogronową Caudalie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po tym jak wypróbowałam to 50ml opakowanie kupiłam dwa duże. Świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wodę termalną miałam tylko z Vichy, ale bardziej wole hydrolaty w sprayu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jeszcze nigdy nie miałam:/

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat tej wody termalnej nie miałam, ale kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam i lubię tę wodę :)
    Bardzo fajna pojemność do torebki na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam z vichy i też sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń