Vanilla lime - jak pachnie ten wosk?

Hej.Na spotkaniu blogerek w paczce, którą dostałam od http://cytrynowa.pl/ znalazłam wosk od YC a mowa o Vanilla lime
Jak pachnie to cudo?
zapach to połączenie wanilii i limonki, nie przerażajcie się odrazu wiem wanilia brzmi dusząco, a limonka egzotycznie, orzeźwiająco
wosk nie jest duszący, męczący, wanilia wcale nie jest na głównym planie, zapach utrzymuje się długo i na pewno jest intensywny, ale nie tak żeby dusić:):) wosk z kategorii świeżych i orzeźwiających
spisał się na 5+

pozdrawiam ciepło:*

Komentarze

  1. Chętnie poznam takie połączenie woni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musimy się w końcu zaopatrzyć w te woski.. wyobraź sobie, że w ogóle ich nie mieliśmy jeszcze, nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli jest faktycznie orzezwiajacy to może sama się na niego skusze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jak nie jest duszący zapach

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem czy zapach przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro jest tam limonka, to musi pachnieć świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się z nim nie polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może zapach by mi się spodobał;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy kontrast z jednej strony słodycz z drugiej świeżość podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  10. Trudno mi sobie wyobrazić ten zapach ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektóre zapachy wosków naprawdę bywają duszące. Ja tej zimy jakoś mniej topię wosków, ciągle zapominam, a szkoda, bo naprawdę "odświeżają" powietrze w domu, gdzie okno zimą mogę otworzyć tylko wieczorem, kiedy mąż siedzi w łazience. Chyba ma jakieś niezdrowe nawyki z dzieciństwa, bo otwarte okno zimą od razu kojarzy mu się z chorobą i z oszczędnością (po co grzać, skoro zamierzamy wyziebiać dom?).

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy go nie miałam, muszę go powąchać przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również nie znam go, ale powącham przy okazji :D:D

      Usuń
  13. uwielbiam zapach wanilii, ale czy połączenie go z limetką przypadło by mi do gustu - nie wiem. Może kiedyś skuszę się na ten wosk i sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeszcze nigdy nie miałam takiego wosku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie miałam i muszę poznać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM