Wanilia i kokos w kąpieli - sól do kąpieli Lavera i moja recenzja :)

Hej.
Dziś przychodzę z recenzją produktu do kąpieli,a mianowicie soli o cudnym zapachu wanilii i kokosa z firmy Lavera.
Sól znajdowała się w paczuszce, którą otrzymałam od sklepu 

Sól ma 80 g i znajduje się w saszetce.


 Kosztuje 10 zł.

Co ją wyróżnia na tle innych soli do kąpieli?

oprócz cudownego zapachu kokosa i wanilii
produkt zawiera sól „Flor del Sal” z Algarwe, która dodatkowo pielęgnuje skórę i daje przyjemne odczucia w trakcie kąpieli mamy także masło shea, olej jojoba i witaminę E, które także wpływają na ciało pielęgnacyjnie
to kosmetyk wegański



działa odprężająco, relaksująco, antystresowo, pielęgnuje skórę

Moja opinia:

zacznę od tego, że ja saszetkę podzieliłam sobie na dwa razy:)
wsypałam pod strumieniem lejącej się do wanny ciepłej wody
sól ma fajne kryształki, zobaczcie:



już po otwarciu saszetki czuć świetny zapach, który odrazu mnie zrelaksował- wanilia i kokos, czuć go w całej łazience
moje ciało błogo odpoczywało przez około 20 minut
rzeczywiście byłam odprężona, a skóra jakby trochę bardziej nawilżona, myślę, że przy regularnym stosowaniu efekty mogłoby mnie zaskoczyć, na pewno wspaniale bym się relaksowała mając zapas takiej soli w swojej łazience:)
chciałabym też wypróbować inne wersje zapachowe tej soli, ciekawi mnie dzika róża


polecam

13 komentarzy:

  1. Ten zapach mnie przyciąga, aż mi się kąpiel zamarzyła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna kompozycja zapachowa <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzika róża brzmi kusząco :) Szkoda, że nie mam wanny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam sole do kąpieli i wylegiwać się przy tym w wannie. To naprawdę relaksuje i odpręża :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzy mi się taka kąpiel :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach musi mieć obłędny. Ja uwielbiam sole do kąpieli!

    Przy okazji zapraszam na skromny pierwszy konkurs u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm zapach cudowny z pewnością

    OdpowiedzUsuń
  8. no ja bym na pewno z wanny szybko nie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wanilia i kokos... to zestawienie musi być całkiem ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ach już dawno soli do kąpieli nie stosowałam

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze tego produktu, ale brzmi kusząco:)

    OdpowiedzUsuń