XÉRIALINE FLUID - BALSAM DO CIAŁA - recenzja

Hej.
Kolejną rzeczą jaką znalazłam w paczce od http://www.bioprofil.pl/  jest XÉRIALINE FLUID - BALSAM DO CIAŁA z SVR.
Jesteście ciekawe jak się spisał?

opis:
balsam przeznaczony do skóry suchej u dorosłych i dzieci
zalecany do stosowania po kąpieli, plażowaniu i solarium
jego główne zadanie to nawilżanie, łagodzenie podrażnień 

moja opinia:
zacznę od plusów- super, że produkt ma w składzie mocznik, glicerynę, masło karite, alantoinę, kwas mlekowy
rzeczywiście pięknie radzi sobie z nawilżeniem skóry
ma bardzo lekką konsystencję i dość dobrze, szybko się wchłania
minusem w moim przypadku jest tylko to, że lepi mi się po nim skóra, ale myślę, że można mu to wybaczyć, za to jak zmiękcza i nawilża skórę
opakowanie również na plus-uwielbiam produkty z pompką

jeśli cena byłaby niższa kupiłabym ponownie , chociaż gdyby się tak zastanowić za super wydajność można byłoby się skusić, poszukam promocji:)

11 komentarzy:

  1. O kurcze to lepienie mi się nie podoba, nie zakupie go

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie przepadam za lepiącą skórą po aplikacji balsamu lub innego mazidełka

      Usuń
  2. Chętnie bym go przetestowała <3

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie się nie lepi. Brakuje mi tylko ładnego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Generalnie lubię kosmetyki svr, mam szampon xerial i świetnie się spisuje, jednak ta lepiąca konsystencja trochę odstrasza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie te lepienie po aplikacji eliminuje go niestety, nie lubię takiego efektu na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla dzieci to może bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie czeka cierpliwie na swoją kolej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie się nie lepi, stosuję do razem z mężem. Bardzo dobrze nawilża i szybko się wchłania. Poza tym jest idealny do wrażliwej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może kiedyś się na niego skuszę, gdy będzie w promocji :)

    OdpowiedzUsuń