Anatomicals poręczny balsam do dłoni i ust?

Hej w sobotę uczestniczyłam w spotkaniu blogerek- relacja już jutro, wśród upominków znalazłam poręczny balsam do dłoni i ust z firmy Anatomicals.
Tak - też byłam zdziwiona balsam do dłoni i ust-dwa w jednym jak to możliwe?



Poręczne, miłe dla oka opakowanie

Jako balsam do ust
 pojemność 2,2 g

A po chwili jako krem do rąk

 aż 30 ml 

wystarczy tylko odkręcić jedną część

zapach tak jak nazwa-aloesowy- myślałam na początku, że będzie mi to przeszkadzało na ustach- faktycznie posmak zostaje, ale nie jest to uciążliwe ku mojemu zdziwieniu

jako balsam do dłoni radzi sobie jak normalny krem, nie nawilża wybitnie, ale mi wystarcza, od grubszej roboty mam inne kremy:), szybko się wchłania

generalnie jestem miło zaskoczona tym wynalazkiem:) 
mam go ciągle pod ręką i maziam sobie nim usta, od czasu do czasu aplikuję go na dłonie

nie spodziewajcie się jakiegoś dużego nawilżenia, potraktujcie to raczej jako fajny gadżet, który warto mieć pod ręką:)

12 komentarzy:

  1. FAjne, nigdy się z czymś takim nie spotkałam :) Nie miałam też niczego z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki 2w1 ciekawy, jeszcze nie widziałam go ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt, fajnie, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jeszcze go nie otworzyłam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. anatomicals jeszcze u mnie nie gościł. Jednak wolę kosmetyki, a nie kosmetyczne gadżety ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. I takie rozwiazania się chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio zaniedbałam pielęgnację ust, co widać i to bardzo. Muszę też czymś pomazać się xd

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze, ale fajne! Bardzo praktyczne :) Szkoda, że sprawdza się bardziej jako gadżet ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. cóż za wynalazek, ale jakoś nie przekonuje mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe jest takie rozwiazanie :) Podoba mi się, jak to jest pomyślane :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger