Denko

Hej.Zapraszam Was na denko:) 

Zużyłam:
żele pod prysznic

nivea creme care- strasznie podrażniał moją skórę, skład to sama chemia- nie polecam

le petit marseillais mleczko waniliowe- miałam wrażenie, że wysusza moją skórę, zbyt rzadka konsystencja
nie kupię tych żeli kolejny raz

uriage woda termalna - idealna do odświeżania twarzy w ciągu dnia, nie wymaga osuszania, kupię ponownie

paloma hand SPA cukrowy peeling do rąk - bardzo wydajny, świetny produkt, polecam wypróbować, cena niska ( mniej niż 10 zł) a taki zabieg warto sobie robić od czasu do czasu:)

anew clinical avon podwójny program liftingujący okolice oczu - tym razem zużyła go moja Mama, oddałam Jej, nie kupię ponownie

balea peeling do ciała z mandarynką i pomarańczą - świetny, orzeźwiający zapach, sam peeling nie był mocnym zdzierakiem, ale miałam wrażenie fajnej, gładkiej skóry po nim-  gdybym miała dostęp z pewnością kupiłabym ponownie

ziaja tonik rumiankowy- nie wiem ja z ziają się nie lubię, każdy ich produkt mnie nie zadowala, krzywdy mi nie zrobił, ale nie kupię ponownie

tusz loreal volume million lashes black- masakra nie polecam, opisywałam go Wam na moim blogu jakiś czas temu, nie robił nic, niektóre tańsze tusze lepiej się sprawdzają

i próbki






dada sensitive chusteczki- głównie zużył mój syn, ale ja też czasem po nie sięgałam, by zmyć podkład z dłoni , super polecam

carea płatki z biedronki- moja ulubiona zielona wersja:)

head shoulders sports fresh szampon - zużył mój mąż, całkiem fajny:)

próbka szamponu- urwałam nazwę( ten fioletowy)- ładnie pachniał, po próbce efektów nie da się zauważyć

floris sól bocheńska - pachnie jak cytrynowy płyn do mycia naczyń, działania nie zauważyłam

bella medica- tanie, świetne chusteczki do higieny intymnej, moje ulubione razem z chusteczkami firmy Cleanic z wyciągiem z róży

SVR próbki kremów z filtrem 50-tką- bieliły skórę, ale tak poza tym były ok

znacie produkty, które zużyłam?

pozdrawiam:)


 




Komentarze

  1. Fajne denko, o moje ulubione płatki Carea! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wodę termalną z Uriage uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam żele pod prysznic, fajne zużycia;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe czemu ten zel nivea tak Ci zrobił :( u mnie zawsze było ok:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło wspominam ten peeling cukrowy Palomy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja muszę kupić jakąś wodę termalną w końcu xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama lubię chusteczki nawilżone bo mają sporo zastosowań :) Widzę że z większością kosmetyków jednak się nie polubiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne denko, chyba nic nie miałam z tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam kiedys milion lashes i nie był nawet taki zły

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja miałam kilkakrotnie program liftingujący z Avon i nie narzekam na ten kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też powoli kończę zbieranie i niebawem post :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Płatki Carea to mój stały element denkowy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam inne wersje żeli LPM i byłam zadowolona- tej wersji waniliowej nie miałam. Lubię również wodę termalną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa tego żelu Le Petit, miałam z Kwiatem pomarańczy i nie wysuszał mojej skóry, może się skuszę na waniliowy, ciekawa go jestem :)
    Peeling do ciała z mandarynką i pomarańczą brzmi fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię chusteczki Dada z Biedry, są tanie i wydajne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. znam jedynie płatki carea - reszty z Twoich ulubieńców nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się nie mogę zmusić do tego projektu :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta woda termalna jest naprawdę super! :)
    I tych płatków kosmetycznych także używam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z Twojego denka najbardziej lubię peeling Balea. Jest fenomenalny, choć tak jak napisałaś - b. delikatny

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM