DERMASOVA anty-atopowe rękawiczki pielęgnacyjne

Hej.
Jakiś czas temu na spotkaniu blogerek otrzymałam anty-atopowe rękawiczki pielęgnacyjne od http://www.dermasova.pl/

Rękawiczki wyglądają dość ładnie, są solidnie wykonane


Producent zaleca przed pierwszym założeniem wywietrzyć lub wyprać rękawiczki.

Produkty DERMASOVA wspomagają walkę z alergią, w szczególności z AZS (ATOPOWE ZAPALNIE SKÓRY).
Mogą pomóc dzieciom uczulonym na roztocza czy chorującym na inne choroby skóry.

Produkty uszyte są z   Materiału Evolon® 

Ma on właściwości antyroztoczowe , a także antybakteryjne i zapobiegające rozwojowi grzybów ze względu na istnienie włókien srebra w materiale.
Materiał oddycha, jest miły w dotyku, nie powoduje podrażnień.
Nie zawiera szkodliwych substancji i spokojnie nadaje się do kontaktu ze skórą dziecka.

Opinia:

Powiem Wam jak ja używałam rękawiczek, nie mam większych problemów skórnych, ale zdarzają mi się mocne przesuszenia na dłoniach, wieczorami przez kilka dni nakładałam na dłonie najpierw warstwę kremu do rąk, potem zakładałam rękawiczki.
Po kilku dniach zmiany uległy wyraźnemu złagodzeniu.
Rękawiczki są bardzo komfortowe w używaniu.
Nie podrażniają skóry, a materiał rzeczywiście jest miękki.
Komfort skóry moich dłoni na pewno został podniesiony.

Dziękuję za możliwość przetestowania.
 


20 komentarzy:

  1. Przydałyby mi się takie rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie znalazłam dla nich zastosowania więc oddałam je cioci.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jedną parę rękawiczek oddałam osobie, która zmaga się z łuszczycą. Osoba ta jest zadowolona, więc rękawiczki nie tylko spisują się u osób z AZS.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie stosowałam je wieczorami, ale nie zauważyłam dużo lepszych efektów niż po zastosowaniu samego kremu. Podejrzewam jednak, że dla osób borykających się z problemami skórnymi w postaci egzem czy AZS mogą mieć prawdziwie zbawienny skutek.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie zaprezentowałaś te rękawiczki, myślę, iż u mnie też spisałyby się

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że rękawiczki sprawdziły się ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam je i na prawdę działają ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe, dobrze, że się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Raczej mi się nie przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie potrzebuję :)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  12. Mało informacji a to bardzo ciekawe napisz więcej jak to działa .. Czy to robi okluzję na rękach? Ogrzewa? Złuszcza? Czy do tego trzeba kupić specjalny krem firmy? Czy jest w zestawie?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mam potrzeby używania takich gadżetów, ale może kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne i super, że się sprawdziły. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. DObrze wiedzieć, że są takie rękawiczki

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ciekawostka, nie słyszałam o nich nigdy!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger