Dermedic szampon chroniący skórę

Hej.
Dziś o szamponie do włosów od Dermedic- LINUM EMOLIENT.


















Butelka 200 ml

Składniki aktywne:
Olej lniany z zawartymi w nim NNKT Omega 3, Omega 6, Omega 9, Betaina, Polyquaternium-7, układ środków myjących i kondycjonujących włosy

Szampon:

Doskonale oczyszcza włosy, nie powodując podrażnienia skóry głowy

Poprawia kondycję nawet wyjątkowo wysuszonej skóry głowy

Łagodzi uczucie swędzącej skóry głowy

Nie szczypie w oczy

Hypoalergiczny
Moja opinia:
jestem pozytywnie zaskoczona, nie spodziewałam się rewelacji, a moja skóra głowy jeszcze nigdy nie była tak porządnie oczyszczona, zresztą nie tyko moja, szampon możemy  stosować u dzieci:) jest bezpieczny i nie szczypie w oczy
jego konsystencja jak możecie zobaczyć wyżej jest przezroczysta, więc nie powinien już z zasady obciążać skóry głowy- i nie robi tego
włosy dłużej są świeże- rzeczywiście działa
gdyby tak jeszcze ładnie pachniał- to byłby ideał

Komentarze

  1. O uwielbiam olej lniany w szamponach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go kiedyś -byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę wypróbować, bo lubię szampony o takiej konsystencji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy, chętnie wypróbuje w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam head&shoulders na swędzącą skórę głowy - myślę, że ma podobne działanie łagodzące. Teraz rozglądam się raczej za czymś, co rozjaśni nieco włosy - doda refleksów, może masz szampon np, rumiankowy do polecenia? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zraziłam się do produktów Demedic po stosowaniu płynu micelarnego i jakoś tak teraz nie mogę się do nich przekonać, mimo że czytam wiele pozytywnych opinii ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę że firma zbiera praktycznie same dobre opinie. Ja mam nie odparta część na jakiś ich krem do twarzy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM