Herbatkowy post, czyli przegląd herbat

Hej.Prawie każdy pije herbatki.
Postanowiłam zostawić opakowania po nich i podzielić się z Wami moimi odczuciami na ich temat.
Taki post pojawi się od czasu do czasu jak nazbieram coś więcej.Jeśli temat Was interesuje zapraszam dalej.


herbatka z rossmanna o smaku maliny i wanilii
w skali 1 do 6 herbatę oceniam na 4
bardzo dominuje w niej wanilia
jestem ciekawa też innego wariantu, który jest w ofercie, a mianowicie truskawka i wanilia
odrobinę sztuczny smak


teekanne magic moments- owocowe połączenie jabłka, pomarańczy, aromatu rumu, winogron i cynamonu
moja ocena 6 na 6
świetny smak, idealna na zimowy lub jesienny okres, kiedy chcemy się rozgrzać
połączenie doskonałe, smak wyważony


herbatka przywieziona z Czech, połączenie ananasa i cytryny
moja ocena 3 na 6
nic specjalnego, czuć sztuczne aromaty, choć da się przeżyć
dominacja ananasa


lipton peach mango
połączenie brzoskwini i mango
kolejny już raz dochodzę do wniosku, że herbaty liptona są dla mnie za mocne
to połączenie również mnie rozczarowało, może dlatego, że czuć sztuczne aromaty, ten posmak nie jest zbyt dobry, ale również da się przeżyć daje 3 na 6


biedronkowa herbata citrus
daje 4 na 6, ponieważ nie jest to herbata czarna, a owocowa:) możemy więc pić ją do woli
smak nie powalił na kolana, ale zamiast zwykłej herbaty z cytryną mogłam napić się tej

Dajcie znać czy taki post Wam się podoba i jakie są Wasze typy:*

Pozdrawiam

16 komentarzy:

  1. W takich herbatkach warto czytać składy, w wielu przypadkach są znikome składniki, których powinno być znacznie więcej np: w herbatkach owocowych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam owocowe herbaty a te z Liptona mnie zawiodły bo w większości są one aromatyzowane czarne :/ Lubię takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio myślałam, żeby stworzyć serie takich postów u mnie, ponieważ uwielbiam herbaty i mogę je pić litrami.
    Tą herbatkę Wanilia i Malina mam i lubię, a Citrus jest genialna, uwielbiam.. muszę ją zakupić bo dawno nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię kawy, jestem herbatomaniaczką, więc takie posty bardzo chętnie będę czytała ;) Ja uwielbiam te tanie owocowe herbatki z Biedronki :) Np. malinową, albo porzeczkową Ostatnio kupiłam w Rossmannie sypaną herbatę o smaku truskawki z bitą śmietaną- rewelka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię tę herbatkę zimową oraz mango z brzoskwinką :) Smakuje mi też herbatka z Rossmanna mango, banan i coś jeszcze nie pamiętam niestety nazwy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przy kolejnej wizycie w Rossie muszę przygarnąć tę pierwszą herbatę :D Ostatnio kupiłam ich sypaną białą z liczi i jest pyszna *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsza herbatkę mam z liptona wczoraj kupiłam cherry uuu mocne i jeszcze raz mocne...

    OdpowiedzUsuń
  8. Herbatki owocowe.. pyszności :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Green Hills najlepsza herbata ever ♥ Obserwuje : )

    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/

    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam wszelkiego rodzaju herbatki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piramidki liptona uwielbiam, bardzo mi smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubię lipton i biedronkowe ale uwielbiam twinings i liście werbeny a i zielone herbaty

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze tych herbatek , ale chętnie spróbuje, nie pijam kawy także herbatki to u mnie podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Och jak ja lubię różnego typu herbatki :]

    OdpowiedzUsuń
  15. TEEKANNE Magic Moment <3
    uwielbiam też ich herbatkę pomarańczową, tylko denerwują mnie METALOWE ZSZYWKI:(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger