Hydrain3 krem pod oczy Dermedic

Cześć.
Dziś o kremie pod oczy od Dermedic- Hydrain3 Hialuro.


polecany do skóry suchej, odwodnionej i wrażliwej

składniki aktywne:

 Woda termalna, Kwas hialuronowy 5%, Dermochlorella, Witamina E, Olej migdałowy, Alantoina


 ma skutecznie pielęgnować i nawilżać delikatną skórę wokół oczu

nadawać się pod makijaż
wzmacniać fibroblasty odpowiadające za wspomaganie odbudowy włókien kolagenowych i elastynowych

być produktem hypoalergicznym 

krem znajdziemy w tubce 15 g

Moja opinia:
w pełni zgadzam się, że produkt jest hypoalergiczny i sprawdzi się przy wrażliwej, delikatnej skórze wokół oczu, absolutnie nie podrażnia

jego konsystencja jest bardzo na plus, dość szybko się wchłania i nadaje się pod makijaż

działanie:
z jednej strony ładnie wygładza skórę, z drugiej uważam, że nawilżenie nie jest wystarczające do mocno przesuszonej skóry pod oczami,takiej jaką posiadam
myślę, że sprawdzi się przy skórze normalnej, wrażliwej, jednak bez większych problemów
dla mnie za słaby:(

2 komentarze:

  1. Ja nie używam pod oczy, jestem za leniwa hihi :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kilka produktów z tej serii, m.in. fenomenalnie nawilżający krem oraz rewelacyjna maseczkę. Tego kremu nie miałam, ale ja niestety rzadko pamiętam o nakładaniu kremu pod oczy.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger