Joko Universe cienie do powiek

Hej.W paczce od http://joko.pl/ , którą otrzymałam na spotkaniu blogerek znalazłam takie cienie:
Powiem szczerze, że mam mieszane odczucia, fioletowy cień jest całkiem fajny-pasuje mi, zielony to kompletnie nie moja bajka, oczywiście bez bazy cienie się nie utrzymują i praktycznie w mig znikają, z bazą trzymają się kilka ładnych godzin, pigmentacja na ręce wydaje się całkiem dobra
















jednak wystarczy jednorazowe przetarcie ręką i już znikają

trochę sypią się z opakowania, ale dostałyśmy partię z 2012 roku, więc może to z tego powodu

Komentarze

  1. Kolorki dość ciekawe ;p Ale ja i tak się nie maluję cieniami, więc produkty z tej kategorii średnio mnie interesują ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. mam i jakoś nie przepadam za nimi

    OdpowiedzUsuń
  3. ja odeszłam już od takich cieni, ale kolorki ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorki świetne, tylko szkoda ,że mają taką słabą trwałość:(

    OdpowiedzUsuń
  5. mam w innym kolorze ale na razie leżą, ponieważ się nie maluję

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie nie zachwycają te kolory ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne kolory, ale w ogóle nie w moim stylu - nie widzę ich u siebie na oczach...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM