Misz masz

Hej.
Pokażę Wam dziś mix zdjęć.

Kilka miesięcy temu dostałam paczkę- wygraną na blogu http://magicwordcherry.blogspot.com/ ,nie robiłam wcześniej żadnego podobnego postu, więc nie miałam okazji Wam pokazać



Bardzo się ucieszyłam z tej paczuszki:)

Teraz mój zakup, kilkakrotnie użyłam już szamponu i możecie spodziewać się jego recenzji, oczywiście jak wykończę całą buteleczkę

poleciła mi go fryzjerka, podobno sprawdza się nawet po chemioterapii, na zwykłe wypadanie włosów powinien więc tym bardziej pomóc:)

 wkładki z lidla:)

 walentynkowe ciacho:) nie piekłam sama jakby co
zdjęcie kiepskiej jakości, ale jak miałam Wam nie pokazać pizzy, którą zrobił dla mnie mąż na walentynki w tym roku
ta jest stosunkowo mała w porównaniu do zeszłorocznej, którą zobaczycie tu http://hutosia.blogspot.com/2014/02/co-jest-w-mojej-torebce-plus-kawaek.html


A już w sobotę czeka mnie kolejne spotkanie blogerek:) tym razem również Katowice:)

Pozdrawiam Was serdecznie:*

13 komentarzy:

  1. Kochany mąż, musiała być pyszna! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm, narobiłaś mi smaku na taką pizzę domową :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne nowości a walentynkowe ciasteczko pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej :) Moja mam używała tego szamponu i chyba się sprawdził (z tego co wiem) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wygrana i zakupy, a ciasteczko i pizza mniam, mniam :)
    Do soboty kochana :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wygrana i zakupy, a ciasteczko i pizza mniam, mniam :)
    Do soboty kochana :))

    OdpowiedzUsuń
  7. szampon mnie zainteresował:)
    Gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz naprawdę kochanego Męża i super zawartość paczuszki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pizza serce <3 uwielbiam takie gesty:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger