Podkład kryjący Soraya

Hej.Na spotkaniu blogerek od http://www.soraya.pl/ otrzymałam w paczce podkład kryjący max satin.
Jak się sprawdził?



















Kolor 01 jasny

Informacje:

Z podkładem Max Satin, Twoja cera odzyska gładkość i młody wygląd.
Kwas hialuronowy zapewni cerze nawilżenie, zdrowy i świetlisty blask.
Satynowa, kremowa konsystencja sprawi, że linie i zmarszczki staną się mniej widoczne, a kondycja skóry lepsza.


 Zapewnienia:

Cera jest jedwabista w dotyku

Idealnie kryje niedoskonałości: naczynka, przebarwienia


Nie uwydatnia zmarszczek


Zapewnia naturalny efekt 


Bez efektu maski


Długotrwały efekt do 15 h


Moja opinia:
kolor rzeczywiście jest jasny, w gamie kolorystycznej mamy 4 odcienie, 01 - najjaśniejszy jaki mi przypadł pasuje do mnie
podkład kryje słabo, nie poradzi sobie z zakryciem nieprzyjaciół lub mocniejszych zaczerwienień
utrzymuje się na twarzy ładnych kilka godzin
ujednolica kolor skóry
troszkę podkreśla suche placki na skórze
nie robi maski

Podsumowując:
jest to dobry podkład dla niewymagających, nie przykryje za wiele- co przeczy trochę jego nazwie, sprawdzi się jeśli zależy Wam jedynie na ujednoliceniu koloru cery
dla mnie przed 30-stką ten podkład jest za słaby, chyba, że lecę na chwilę do sklepu obok


15 komentarzy:

  1. Nie używam podkładów, jednak taki słabo kryjący, gdybym musiała się na jakiś zdecydować, byłby ok:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś używałam podkładów z Soraya, ale byłam wtedy dużo młodsza, nie wiem czy jeszcze kiedyś wrócę do tych fluidów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. już dawno nie używałam podkładów z Soraya. Mam swojego ulubieńca z Lirene i często do niego wracam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ulubieniec! Chodź w tamtym tygodniu przeniosłam się na mus z meybeline, który genialnie matuje

    OdpowiedzUsuń
  5. mam to samo odczucie. Ale w sumie go lubię bo buzia jest po nim ładna, jednak muszę na niego miejscowo nakładać inny podkład, który rzeczywiście jest kryjący

    OdpowiedzUsuń
  6. oj nie, jak słabo kryje to chyba jest nie dla mnie:/ mam zaczerwienienia na policzkach od naczynek rozszerzonych i mój podkład musi sobie z nimi radzić

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie mógłby się sprawdzić bo ja nie lubię mocno kryjących podkładów.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie spisuję się dobrze, bo nie potrzebuje mocnego krycia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam go, ale na razie mówie stop.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie mam dużych wymagań od podkładu, jedynie wyrównanie kolorytu więc może spodobałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda, że nie dodajesz zdjęć jak faktycznie prezentuje się na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz mi wierzyć lub nie, ale mój aparat jest coraz starszy i coraz gorzej z takimi zdjęciami

      Usuń
  12. korcił mnie ale że podkłady zużywam lata, muszę najpierw zapasy skończyć:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Na chwilę obecną mam fluid - ale kto wie jak się pokończą zapasy :]

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger