Regenerujący krem do rąk z biedronki

Hej.Przychodzę dziś z recenzją kremu do rąk.
Regenerujący krem do rąk zakupiłam w Biedronce, 125 ml za niecałe 3 zł- to mi się podoba.
Krem znajduje się w czerwonej tubce, na której znajdziemy informacje, że zawiera alantoinę, filtr UV, jest hypoalergiczny.
Z tyłu widzimy, że krem wyprodukowany został przez TORF CORPORATION.
Krem przeznaczony jest do skóry bardzo suchej i zniszczonej.
Jego zadaniem jest odżywianie, ochrona i regeneracja suchej skóry dłoni.
Ma eliminować szorstkość, zapewniać miękkość.

Moja opinia:
słyszałam wiele dobrego o tym kremie, ale chciałam sama się przekonać czy jest taki rewelacyjny
i mogę stwierdzić, że za tą cenę nic lepszego nie dostaniemy
krem pachnie specyficznie, nie jest to jakiś super zapach, mojemu mężowi pachnie mydłem:)
bardzo ładnie nawilża dłonie, nie ma mowy o tłustej warstwie, raczej nazwałabym to niezwykle delikatnym filmem, który chroni nasze dłonie
jestem bardzo zadowolona, krem jest niesamowicie wydajny, wystarczy niewielka ilość, wszystko przez jego genialną konsystencję
ja zostaję z nim na dłużej, w tej cenie nic lepszego nie znalazłam

Znacie ten krem?
Podzielacie moje zdanie?

Komentarze

  1. Miałam go i myślę, że latem sprawdzi się w 100%, nie wiem jak zimą, bo nie używałam go teraz, ale jest wart uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go, ale dla mnie średni był :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też bardzo lubię ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może kiedyś go wypróbuję ;) Pewnie jak skończę swoje kremowe zapasy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Znałam jego jeszcze zanim zrobiło się o nim tyle szumu. Jest to mój ulubieniec i nie potrzebuję już innych kremów do rąk - ten jest niezastąpiony! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja miałam go jeszcze w starej wersji, lubiłam bardzo i chętnie bym wróciła ale zawsze w między czasie wpadnie mi w ręce jakiś inny

    OdpowiedzUsuń
  7. mam,ale skład nie powala i nie używam go zbyt często.chyba oddam go mamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam już właśnie, że jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na razie mam zapas, ale będę wiedziała gdzie go spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Inne wersje kremów z biedronki mi nie podeszły ale tej czerwonej wersji jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Raz na jakiś czas sięgam po ten krem i zawsze jestem z niego zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam go jeszcze ....jak na razie dzielnie zużywam zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam tego kremu :) Ale zapamiętam

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam jeszcze, ale w przyszłości wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM