Relacja ze spotkania blogerek Katowice 21 02

Hej.Dziś obiecana relacja ze spotkania blogerek, które odbyło się 21 lutego w Katowicach.
Miejscem naszego spotkania była babeczkarnia na ulicy Staromiejskiej.
Miejsce małe, ale przytulne.
Żałowałam tylko, że nie było żadnej babeczki, na którą miałam ochotę- marzyła mi się cytryna, malina lub kinder bueno- ale kiedy dotarłam już nie było. 
Wybór padł więc na czekoladową babeczkę- niestety nie zrobiła ona na mnie dobrego wrażenia.
Do tego kawka:)

Było to moje pierwsze spotkanie- nieoficjalne, to znaczy takie na luzie- że miałyśmy czas rozmawiać do woli, nie było żadnego planu spotkania, choć jednak na koniec pojawiła się prezentacja biżuterii z firmy Energetix, dostałyśmy nawet do domu katalogi do pooglądania.
Śliczną mają biżuterię w ofercie.
Towarzystwo było wspaniałe- dziewczyny miłe i uśmiechnięte.


Serdeczne podziękowania dla sponsorów za wszystkie upominki


 Dobroci od sponsorów spotkania:




Miło było się spotkać i porozmawiać.
Dziękuję dziewczynom i do zobaczenia.

:)

16 komentarzy:

  1. spotkanie widać, że udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że spotkanie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę, widać że dobrze się bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie kameralne spotkania. Mają swój niezaprzeczalny urok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że spotkanie udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że spotkanie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, u mnie też nie długo spotkanie

    OdpowiedzUsuń
  8. Żałuję, że nie dałam rady się zjawić :( Widać, że miło spędziłyście czas :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spotkania blogerek fajna rzecz, no i te wszystkie upominki - kto nie lubi ich otrzymywać :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z moją przyjaciółką planujemy również zorganizować spotkanie :D
    Nie ukrywam, że jestem podekscytowana :D
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam w tej babeczkarni kilka razy, ale nie smakują mi ich babeczki ;/

    OdpowiedzUsuń