Tołpa amarantus krem do rąk

Hej na spotkaniu blogerek w paczce od http://tolpa.pl/  
znalazłam krem do rąk z serii amarantus.
























Nawilżający krem-nektar do rąk znajduje się w tubce, pojemność 75 ml, produkt hypoalergiczny

Ma nawilżać i uelastyczniać,przywracać gładkość, przeznaczony również do skóry odwodnionej


Moja opinia:
świetny produkt godny uwagi, począwszy od świetnej konsystencji














wygląda dość gęsto, ale wchłania się szybko
samo działanie określiłabym jako świetne
działa zdecydowanie lepiej niż inne kremy
rzeczywiście nawilża dłonie, zapobiega szorstkości, jeśli przed zmywaniem naczyń ( około 20 min) nałożę ten krem to po zmywaniu nie mam przesuszonych dłoni, a wierzcie mi, że zawsze miałam z tym problem
spisze się dobrze nawet w przypadku bardzo suchej skóry dłoni:) polecam

12 komentarzy:

  1. Cieszę się że go kupiłam ostatnio w takim razie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna pozytywna opinia na jego temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Tołpy znam krem do rąk z czarną różą- uwielbiam ten zapach! Amarantusa nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a u mnie kompletnie się nie sprawdził, chyba mam zbyt wymagające dłonie...

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie będę musiała go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę o nim pamiętać gdy zużyje wszystkie kremy do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam balsam i bardzo go lubię ;) Zapach- obłędny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat z tej serii jeszcze nic nie miałam ale kremy do rąk bardzo lubię testować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie również sprawdził się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tołpy jeszcze nie miałam, ale w przyszłości może wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nigdy go nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie zapach średnio się podoba. Właśnie używam ten kremik. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger