Tołpa botanic amarantus nawilżający krem rozświetlający pod oczy

Hej.Dziś pora na recenzję kolejnego produktu, który znalazłam w paczce  od http://tolpa.pl/na spotkaniu blogerek.


































Tołpa botanic amarantus nawilżający krem rozświetlający pod oczy, produkt hypoalergiczny
Pojemność 10 ml,aluminiowa tubka, mamy zużyć w ciągu 3 miesięcy od otwarcia

Krem ma nawilżać, uelastyczniać, rozjaśniać cienie, przywracać blask

Moja opinia:
polubiłam się z tym kremem, strasznie podoba mi się forma w jakiej jest zamknięty aluminiowa tubka, gdzie nie dostają się żadne bakterie
ma fajną, odpowiednią konsystencję














spełnia moje oczekiwania, nawilża i to długotrwale, szybko się wchłania, rzeczywiście coś tam rozjaśnia, a przede wszystkim skóra pod oczami wygląda na bardziej zdrową, wypoczętą
krem kosztuje około 24,99, ale jest bardzo wydajny
lubię go i wpisuje się w moje gusta 
polecam

Komentarze

  1. Jeszcze go nie otworzyłam, ale cieszy mnie że się spisała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. już zapisuje jak się nazywa i kupuję...ostatnio zapuściłam swoje okolice oczu..:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kremy i kosmetyki Tołpa, ten krem również miałam, jak i z tej serii kremy do twarzy. Krem pod oczy mi się również podobał, a opakowania Tołpa ma genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że się sprawdził ;) Ja go nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zaciekawił mnie i chyba go wypróbuje w przyszłości skoro nawilża ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie również świetnie się sprawdza :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie skończył mi się krem pod oczy, szukam czegoś nowego

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem jak ten pod oczy, ale do rąk z amarantusem to na pewno kupię. Od zawsze mam bardzo wrażliwą skorę dłoni. Nawet nie mogłam zmywać bez rękawiczek, bo od razy miałam na rękach jak nie wysypkę to tarkę. Od kiedy mam zmywarkę, poczułam ulgę. A sprzątam zawsze w rękawiczkach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejna pozytywna recenzja na jego temat i w ogóle samej tołpy, a mnie jednak z nią nie po drodze ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM