Virtual recenzja - Color Eye Liner for eye perfection - Long Lasting 04

Hej.W paczce od http://www.virtual-virtual.com/ na spotkaniu blogerek otrzymałam taki eyliner





















złoty kolor, brokatowy
począwszy od fatalnego aplikatora, który nie jest elastyczny( dziwny pędzelek) do koloru- umówmy się złoto nie jest do codziennego makijażu
jestem na nie- trwałość również nie jest zaskakująca, a może u mnie tak kiepsko się trzyma 


















a Wy lubicie złote, brokatowe linery?

Komentarze

  1. no faktycznie kolor może nie nadaje się do codziennego makijażu. Ja mam akurat eyeliner w kolorze fioletowym, niebieskim i też w złotym. U mnie na szczęście pędzelek nie sprawia mi problemu w robieniu kreski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już widze kolejną opinie, gdzie ten eyeliner to taki trochę bubelek. :D I tak nie dla mnie ten kolorek, nie ma to jak czarny:D

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor ciekawy, ale skoro jakość kiepska to jestem na nie

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzie jakiś swatch? :p Rzadko spotykam się z innymi eyelinerami niż czarne (na blogach), więc fajnie byłoby gdybyś pokazała chociażby na ręku ten kolor, bo pomimo wad, on wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez go mam, ale u mnie kiepsko sie spisał.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie prezentuje się dobrze i szkoda, że jakość nie jest dobra.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM