Dermedic i antybakteryjny żel do mycia

Hej.
Dziś pora na recenzję antybakteryjnego żelu do mycia  Normacne preventi od Dermedic.


















Butelka z wygodną pompką 200 ml

Składniki aktywne:
Zincidone, Ekstrakt z zielonej herbaty, Chlorofil

Żel:

Skutecznie usuwa wszelkie zanieczyszczenia, nie powodując podrażnień

Działa antybakteryjnie

Reguluje pracę gruczołów łojowych, zapobiegając tworzeniu nowych zmian trądzikowych

Ma właściwości antyseptyczne (zapobiegające zakażeniom)

Nie pozostawia uczucia ściągnięcia

Nie zawiera alkoholu

Jest hypoalergiczny

Uwaga! polecany nawet do mycia pleców!
Moja opinia:
bardzo wygodna forma wydobywania na dłoń żelu- pompka, która ładnie dozuje produkt i sprawia, że nie mamy kłopotów z wydobyciem produktu
konsystencja jak możecie zauważyć wyżej nie jest zbyt wodnista (taka akurat) w połączeniu z wodą dobrze się nanosi na twarz, nie spływa
samo działanie jest jak najbardziej zadowalające, a co najważniejsze nie wysuszające, a tego się obawiałam
skóra mniej się błyszczy, ale ja używam również innych produktów z tej serii więc może to zasługa ich wszystkich
skóra jest dobrze oczyszczona, nie podrażniona, mam wrażenie absolutnej czystości po zastosowaniu tego żelu
polecam osobom z problemem tłustej skóry

Komentarze

  1. Ciekawy, ja mam obecnie ziajkę, ale nie jestem zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nie miałam , ale bardzo ciekawie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  3. zapamiętam go, obecnie kończy mi się żel więc może padnie na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się prezentuje - ale nie znam :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go był ok, ale niczym szczególnym się nie wyróżniał. Rozbawiło mnie to "Uwaga! polecany nawet do mycia pleców" ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglada ciekawie ale jak narazie używam żelu z yoskine i nie szukam niczego innego ale może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że u mnie by się równiez sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM