Eveline Argan Gold Edition, a konkretnie krem-maska do rąk i paznokci- zapraszam na recenzje

Hej.
Kolejny post o produkcie, który znalazłam w paczce od http://www1.eveline.com.pl/.

Moja recenzja na temat krem- maska do rąk i paznokci argan gold edition od eveline.

Kosmetyk prezentuje się pięknie, ma ładne, luksusowe opakowanie:


Krem-maska przeznaczony jest do skóry suchej i bardzo suchej.

Informacje:

Innowacyjna formuła oparta na ARGAN REGENERATIVE COMPLEX odżywia dłonie sprawiając, że stają się one aksamitnie gładkie oraz wzmacnia paznokcie. 
Chroni wrażliwą skórę przed działaniem czynników zewnętrznych. 
Regularne stosowanie zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry dłoni.

ARGAN REGENERATIVE COMPLEX™ - unikalny kompleks regenerujący, który natychmiast przynosi ulgę suchej skórze. 
Zawiera olejek arganowy, masło shea, kompleks witamin A+E+F, d-panthenol, alantoinę, olejek z kiełków pszenicy i naturalną betainę.

Moja opinia:
zacznę od konsystencji, spójrzcie na kolor:):)
zapach:
tu miałam straszne obawy, słyszałam i czytałam, że dziewczyny narzekały na zapach, że jest bardzo intensywny, nie trzeba nawet używać perfum:):)

chyba jestem jakaś inna, bo wg mnie krem-maska pachnie świetnie, delikatnie-wanilią, ale rzeczywiście zapach utrzymuje się na dłoniach długi czas, dla mnie jest to jak najbardziej na plus

działanie:
to co mnie zaskoczyło już przy pierwszym użyciu to fakt, że natychmiast po wmasowaniu w skórę moje dłonie są idealnie!wygładzone, jest to zupełnie inne uczucie niż przy kremie do rąk jaki dotychczas stosowałam
do tego błyskawicznie się wchłania
jestem oczarowana i już kupiłam kolejne opakowanie za 6,99, dla mnie świetny produkt, uwielbiam go stosować
polecam wypróbować  

http://www1.eveline.com.pl/pielegnacja/cialo/spa-professional/waniliowy-krem-maska-do-rak-i-paznokci-maslo-shea 

10 komentarzy:

  1. super sprawa i dość tani :D ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie zapach również się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę wypróbować ten kremik jestem bardzo go ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała ta seria jest bardzo kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo kusi ten krem jak i ogolnie ta seria,

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej ciekawi mnie zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach ładny, skład już tak nie zachwyca ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. No to faktycznie może warto się zrujnować na te 7 zł i przy najbliższej okazji sobie zakupić tubkę i zobaczyć ;) mam strasznie przesuszoną skórę na wiosnę, więc przydałoby mi się mocne nawilżenie teraz :P

    OdpowiedzUsuń