Eveline Argan&Vanilla luksusowy peeling do rąk z ekstraktem z wanilii

Cześć.
Dziś recenzja peelingu do rąk od http://www1.eveline.com.pl/ .
Luksusowy peeling do rąk z ekstraktem z wanilii wzbogacony o kwas hialuronowy 8 w 1 kompleksowa pielęgnacja skóry dłoni.

 Delikatnie oczyszcza i złuszcza martwe komórki naskórka

 Intensywnie nawilża.

  Przywraca jedwabistą gładkość. 

 Regeneruje i odżywia. 

 Nadaje sprężystość i elastyczność. 

 Rozjaśnia przebarwienia. 

Wyrównuje koloryt. 
  
Koi i łagodzi podrażnienia.

Moja opinia:

zacznę od konsystencji:



Widać, że peeling ma drobne drobinki.

Opakowanie - 75 ml produktu.

Zapach:przyjemny, delikatny z waniliową nutą.

Działanie: nie polubiłam się z tym produktem wg mnie ma 

on bardzo małe drobinki, które nie są wystarczające by 

wygładzić moje dłonie i zdjąć stary naskórek.

Po takim zabiegu dodatkowo mam taki dziwny efekt- jakby 

moje dłonie były wysuszone i skrzypiały ( nie wiem jak to 

inaczej nazwać) .


 

21 komentarzy:

  1. Uuuu słabizna znaczy... Nawet na zdjęciu widać, że tych drobinek to tyle, co kot napłakał :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza nie przychylna recenzja jaką czytam o tym peelingu.

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm miałam starą wersję i bardzo lubiłam, ciekawe jakby było u mnie z tą..

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie zbędny kosmetylk.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że taki delikatny ;/ ja dłonie peelinguję przeważnie cukrowym peelingiem, tym samym co ciała .

    OdpowiedzUsuń
  6. nie dla mnie, nie sprawdziłby się u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja bym z chęcią wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. super, uwielbiam takie cudaśne nowości

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam poprzednią wersję, jak dla mnie zbyt mało tych drobinek było - średniak.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że u Ciebie się zbyt dobrze nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  11. mam go i zobaczę jak u mnie się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  12. o kurcze, ciekawe jaki u mnie będzie.. krem do rąk jest fajny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam go, ja sobie sama robię peeling do łapek, oleje plus cukier trzcinowy i już :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Po zimie przydałby mi się taki kosmetyk, bo moje dłonie wymagają teraz wyjątkowej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. krem miałam ale peeling nie ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo peeling do rąk? fajna sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam krem do rąk z tej serii i jestem z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja peeling rąk robię peelingiem do ciała, chociaż czasem funduje im zabieg spa z saszetka perfekta (peeling +maska)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger