Eveline Body Glam Masło kakaowe-luksusowy balsam do ciała POD PRYSZNIC:)

Witam serdecznie.
Dziś przygotowałam dla Was recenzję nowości od  http://www1.eveline.com.pl/, a mianowicie luksusowego balsamu do ciała pod prysznic Body Glam masło kakaowe przeznaczonego do skóry suchej i wrażliwej.
Ja mam wersję regenerująco-nawilżającą.



Nie wiem jak Wam, ale mi strasznie podobają się opakowania tych kosmetyków, wyglądają bardzo luksusowo:)
Pojemność 350 ml

Informacje:
Formuła luksusowego balsamu pod prysznic, o unikalnych właściwościach regenerująco-nawilżających, wzbogacona odżywczym masłem kakaowym, sprawia, że skóra staje się promienna i przyjemnie pachnie długo po wyjściu spod prysznica.

Masło kakaowe, dzięki wysokiej zawartości witamin i minerałów, rewelacyjnie regeneruje skórę.
Ma silne właściwości nawilżające i skutecznie zatrzymuje utratę wody z naskórka

bioHyaluron ComplexTM zatrzymuje wodę w najgłębszych warstwach naskórka oraz hamuje jej parowanie

Olejek arganowy – bogaty w kwasy omega 6 i 9 oraz witaminę E, poprawia nawilżenie, gładkość oraz elastyczność naskórka

Jak stosujemy balsam:

Przed nałożeniem balsamu umyć ciało i spłukać pianę.
Balsam nałożyć na umytą, mokrą skórę i wmasować okrężnymi ruchami.
Nadmiar balsamu spłukać wodą.
Od razu po osuszeniu skóry ręcznikiem można się ubrać.

Produkt odpowiedni do stosowania po depilacji lub goleniu.


Moja opinia:
jak dla mnie taki balsam to bardzo nowoczesne rozwiązanie, strasznie byłam ciekawa efektów
zacznę od konsystencji:
konsystencja jest dokładnie taka jaką widać na mojej dłoni, niesamowicie gęsta, kremowa, dokładnie w takiej postaci wydobywa się z pompki- konsystencja jest świetna wg mnie, ale strasznie powoli wydobywa się z opakowania, nie wiem czy pompka w przypadku tak gęstego produktu to słuszne rozwiązanie

zapach- świetny, nie chemiczny, podobny do zapachu palmersa:)

aplikacja- kiedy już wydobędziemy produkt, aplikacja na ciało jest bardzo wygodna, łatwo rozprowadzić balsam na skórze

działanie: rzeczywiście działa, ciało jest bardzo ładnie nawilżone, gładkie po osuszeniu ręcznikiem, zapach utrzymuje się na ciele przez około godzinę

podsumowanie: balsam pod prysznic z eveline to produkt, który polubiłam, jednak potrzebujemy trochę czasu, by go użyć, kłopotliwe wydobycie powoduje, że tracimy sporo czasu- mając wilgotne dłonie jest to tym bardziej uciążliwe
, ale efekt jest naprawdę fajny- ciało jest nawilżone, gładkie i do tego ładnie pachnie
balsam pod prysznic to jednak nie = oszczędność czasu

http://www1.eveline.com.pl/pielegnacja/cialo/body-glam/luksusowy-balsam-pod-prysznic-regenerujaco-nawilzajacy

Komentarze

  1. nie miałam jeszcze okazji używać balsamu pod prysznic, kusi mnie coś takiego ale mam bardzo suchą skóre i nie jestem pewna czy dałby sobie z nią radę

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam przetestować te balsamy eveline, ale chyba wszystkie mają ten problem z aplikacja a raczej wydobyciem z butelki.
    Mimo wszystko ja uwielbiam Nivea i jak będę miała okazje to wypróbuje tez Eveline:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj nie, ja zawsze szybko się myję :P

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam i bardzo lubiłam, fajne są takie wynalazki bo potem nie muszę już ciała smarować tradycyjnymi balsamami

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam tego typu kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym je wypróbować choćby z ciekawosci.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam wersję arganową, ale powiem szczerze, że jakoś nie widzę tego balsamowego działania ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja do tych produktów pod prysznic nie mam przekonania, jakoś nie przepadam za ta formą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo to coś dla mnie :D muszę wypróbować koniecznie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny taki balsamik, może się kiedyś zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm, ciekawe rozwiązanie, ale faktycznie to może być trochę upierdliwe, żeby mokrymi rękami go nabierać z opakowania, bo ja to bym przy tym pewnie pół łazienki zachlapała :P chyba jednak wolę tradycyjne rozwiązania :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie opakowania z pompką! No i jestem leniwa jesli chodzi o balsamowanie ciała, więc coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Eveline ma całkiem dobre kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM