Eveline luksusowy balsam głęboko nawilżający trawa cytrynowa&kokos

Witam.
5 marca otrzymałam od http://www1.eveline.com.pl/ paczkę testową, w której znalazłam także luksusowy balsam głęboko nawilżający do ciała trawa cytrynowa&kokos.
Balsam przeznaczony jest do skóry suchej i wrażliwej.
Opakowanie wygodne z pompką, która działa sprawnie, nie zacina się.
Pojemność:225 ml.

Informacje:


Luksusowy balsam do ciała z innowacyjną, ekspresowo działającą formułą bezpośrednio po aplikacji przywraca komfort napiętej skórze i gwarantuje długotrwałe, głębokie nawilżenie. 
Nowatorska receptura z olejkiem arganowym, kwasem hialuronowym i olejkiem kokosowym przynosi natychmiastową ulgę przesuszonej skórze.
Na długo pozostawia ją gładką i wyjątkowo miękką. 
Zapewnia spektakularne i długotrwałe nawilżenie nawet suchej i wrażliwej skórze.



Składniki aktywne najnowszej generacji:
Olejek arganowy – bogaty w kwasy omega 6 i 9 oraz witaminę E, poprawia nawilżenie, gładkość oraz elastyczność naskórka. 
Jednocześnie odżywia i silnie regeneruje.

bioHyaluron ComplexTM – bogaty w kwas hialuronowy, intensywnie i długotrwale nawilża, zapewnia spektakularne wygładzenie naskórka

Olejek kokosowy -uelastycznia i ujędrnia skórę, zawiera naturalne antyoksydanty, dzięki czemu przeciwdziała procesom starzenia się skóry. 
Przywraca naturalną barierę ochronną naskórka i likwiduje uczucie szorstkości.

Wyciąg z trawy cytrynowej przywraca naturalną równowagę skóry, koi podrażnienia i działa odświeżająco.

Urea 5% - perfekcyjnie nawilża, zmiękcza i przyspiesza procesy regeneracyjne, pozostawiając skórę gładką i miękką w dotyku.

Naturalna betaina- wpływa na utrzymanie optymalnego nawilżenia skóry, poprawia elastyczność i witalność skóry.

D-panthenol i alantoina- łagodzą i koją podrażnienia, przynoszą ulgę napiętej, suchej i wrażliwej skórze

Moja opinia na temat balsamu:
na początek pokażę Wam konsystencję:


rzeczywiście jest lekka i bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej powłoki

zapach:miłośniczki cytrynowych nut zapachowych będą zachwycone, ja nie przepadam za takimi zapachami, dominuje zdecydowanie trawa cytrynowa, kokos dla mnie słabo wyczuwalny, prawie wcale

działanie:jestem na tak- skóra jest bardzo ładnie nawilżona, miękka, nie zauważyłam niestety ujędrnienia, ale nie spodziewam się efektu wow, balsam stosuję regularnie dwa razy dziennie od tygodnia
dla mnie formuła takiego kosmetyku jest idealna na lato, nie lubię się kleić, mieć warstwy na skórze, lubię kiedy wchłanianie jest błyskawiczne, tego oczekuję i to akurat zostało spełnione

podsumowując: mimo nietrafionego w mój gust zapachu jestem zadowolona i z przyjemnością będę używała dalej balsamu eveline body glam trawa cytrynowa i kokos, jeśli szukacie dobrego nawilżenia i zmiękczenia skóry to jest to coś dla Was, dodatkowo wysoka zawartość składników aktywnych przemawia na jego korzyść 

http://www1.eveline.com.pl/pielegnacja/cialo/body-glam/luksusowy-balsam-gleboko-nawilzajacy

17 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam cytrusowe zapachy, więc pewnie byłabym z niego zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  2. coś dla mnie :D mam strasznie przesuszoną skore

    OdpowiedzUsuń
  3. Pat&rub ma linię o takiej samej nucie zapachowej. Ciekawe jak ma się zapach jednych produktów do drugich :D

    OdpowiedzUsuń
  4. o może by sie u mnie sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam strasznie suchą skórę, możliwe że się skuszę, jak będzie w promocji :D
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba byłabym z niego zadowolona, chociaż wolałabym żeby czuć w nim było więcej kokosa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach trawy cytrynowej kocham , chętnie po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo... a ja go jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam okazji go przetestowac, ale z chęcią bym to zrobiła ;D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post bardzo optymistyczny - o wiośnie i szczęściu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam kosmetyki z tej serii,ostatnio używam mleczka do demakijażu i jestem mega z niego zadowolona, a balsam czeka w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapach mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę wypróbować coś z tej serii, ale czekam na zmniejszenie zapasów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda, że kokos mało wyczuwalny

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie, że się sprawdza, sama nie używała jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. no,no tego balsamu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger