Mini zakupy-nowości

Hej.Dziś pokażę Wam co nowego kupiłam.
Ogólnie bardzo staram się ograniczać zakupy kosmetyczne, więc będzie bardzo minimalistycznie.

skusiłam się na olejek magic rose z evree dokładnie jest to upiększająca kuracja do twarzy i szyi
za 30 ml zapłaciłam 29,99
kuracja przeznaczona jest do cery mieszanej, ma redukować przebarwienia, regulować produkcję sebum, wspomagać produkcję kolagenu
możemy stosować olejek jako serum, wzbogacenie kremu-dodajemy do niego kilka kropel oleju, maseczkę, bazę pod makijaż, możemy robić nim demakijaż, robić masaż twarzy i szyi
zastosowań wypisanych na kartoniku mamy wiele
moje pierwsze wrażenia pozytywne- rzeczywiście olejek świetnie się wchłania, zostawia delikatną powłokę, ale nie taką jak inne podobne produkty, czas wchłaniania określiłabym jako zdecydowanie szybszy

kremy do rąk Cztery Pory Roku
duży 150 ml cena 4,59 glicerynowy nawilżający z aloesem i zieloną herbatą do skóry suchej
mały do torebki 50 ml za 2,59 o zapachu wiśni japońskiej

jak poużywam dłużej olejku chętnie napiszę Wam recenzję:)
jestem ciekawa czy używałyście już tych olejków- wiem, że jest kilka wersji, ta najbardziej popularna obok różanej to wersja z olejkiem arganowym- nie wykluczam, że kiedyś kupię

pozdrawiam Was ciepło:)

30 komentarzy:

  1. W takim razie czekam na recenzję olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten olejek i polecam ;)
    Pozdrawiam
    Marcelka Fashion
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam jak się sprawdzi olejek

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię krem do rąk Cztery Pory Roku, zwłaszcza czerwony z ekstraktem z Neroli ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię te kremy, mam sentyment do poziomkowego :) I czekam na recenzję olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Magic rose uwielbiam :) kremy niestety nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  7. olejku nie znam, a kremy tej firmy ponoć są baaaardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne nowości, słyszałam dużo dobrego o olejku evree :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na olejek Evree od dawna mam ochotę :) miłego użytkowania!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem jak się sprawdzi te olejek, bo też mam cerę mieszaną

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten olejek mnie też kusił :) obecnie używam olejek Marula i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja miałam evre ale rekonstruktor i był bardzi fajny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Te kremiki do rąk kiedyś miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś używałam tylko te kremy do rąk :D

    OdpowiedzUsuń
  15. W olejek z chęcią sama bym się zaopatrzyła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. znam te kremy do rąk są bardzo dobre ...

    loves-styles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam te kosmetyki, kremik do rąk fajny

    OdpowiedzUsuń
  18. Też jestem ciekawa olejku!
    Zapraszamy Cię razem z Darią na nasz konkurs "Usta w roli głównej" :)
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię kremy z czterech pór roku - właśnie używam ten duży z aloesem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja muszę też już kupić ten olejek evree

    OdpowiedzUsuń
  21. Kuszą mnie te olejki ostatnio, ale trochę boję się zapchania:( daj znać jak się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię kremy 4 pory roku - ten mały jest idealny do torebki ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger