Pielęgnacja twarzy+moja opinia na temat kosmetyków

Hej.
Pokażę Wam dziś moją pielęgnację twarzy, to czego używam i jak to się sprawdza.
Zapraszam

Zacznę od produktów do twarzy, których używam do demakijażu, będzie też tonik


AA Ultra Nawilżanie płyn micelarny - i to jest dowód na to, że firmom opłaca się dawać upominki na spotkanie blogerek
tą buteleczkę zakupiłam sama, produkt, który otrzymałam na spotkaniu blogerek stał się moim ulubieńcem
bardzo dobrze zmywa, usuwa makijaż, jest delikatny dla oczu

Tonik winogronowy z Garnier- na blogu poświęciłam mu osobną notatkę, świetny tonik, jego zapach bardzo odświeża


Garnier płyn micelarny-to moja druga butelka i z pewnością ostatnia!!! 
po zużyciu pierwszej butelki nie skojarzyłam, że kłopoty z oczami mogą być jego zasługą, przecież jest napisane,że został przetestowany okulistycznie
sięgnęłam po drugą zaczęłam używać i nastąpiło straszne podrażnienie, coś okropnego, myślałam, że dzieje się coś z złego z moimi oczami, odstawiłam, używałam w między czasie wyżej wymienionego płynu z AA i po kilku dobrych dniach minęło 
porównałam oba składy i chyba wiem co jest tego zasługą
natomiast wiem, że u wielu osób płyn ten się sprawdza
jest tylko jedna czy dwie opinie na wizażu, że podrażnia oczy
ja używam  reszty tego płynu do zmywania tylko i wyłącznie makijażu z twarzy, do oczu  AA
nie kupię więcej Garniera i tyle, nie będę ryzykować

Ziaja liście zielonej oliwki woda tonizująca- fajna, tyle, że ja psikam sobie na wacik, nie bezpośrednio na twarz, po przygodach z oczami daruję sobie, jakiś szczególnych efektów brak, ale to tylko woda :)
wątpię, abym kupiła ponownie, no chyba, że przez wydajność, mimo psikania na płatek zużycie b.małe, nie wiem może na lato znów kupię



Krem pod oczy odżywczo-wygładzający GO cranberry- świetna sprawa, działa cuda, minus taki, że 1 kwietnia ląduje w koszu, bo mijają już 3 miesiące od otwarcia, a 30 ml nie byłam w stanie zużyć

Żel z Floslek z luteiną i świetlikiem lekarskim- polecam tą wersję, to już moje nawet nie wiem które opakowanie, inne wersje nie działały ta działa:)

Evree magic rose- olejek do twarzy, szybko się wchłania, rozjaśnia zmiany, zostaje ze mną na dłużej

Bielenda młodzieńczy blask matujący krem ultra nawilżający- szybko się wchłania, ale przy 2 opakowaniu zaczęłam zauważać zapychanie
na szczęście zostało go niewiele
i tu pytanie do Was?
jaki lekki krem polecacie do skóry mieszanej?
musi błyskawicznie się wchłaniać, bo nie lubię tłustej powłoki

pozdrawiam serdecznie:)

15 komentarzy:

  1. Mam Garniera płyn micelarny i go uwielbiam. Mam też Evree ten olejek i już go kończę i mam co do niego mieszane uczucia... Nic złego nie zrobił, ale czy jakoś bardzo mi pomógł? Chyba nie... Teraz kupię serum z Bielendy i zobaczę, może bardziej pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zamiast płynów miceralnych wolę olejki myjące :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie otwarłam tego płynu z AA, ale jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi :) Mam nadzieję, że równie dobrze co u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Płyn micelarny z garniera to mój nr 1 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę sobie kupić ten tonik Garnier

    OdpowiedzUsuń
  6. Płyn AA w moim Rossmannie stał oznaczony plakietką Cena na dowidzenia (a nie wszędzie tak jest oznaczony) i całe szczeście, ze go kupiłam. Jest super, szybko zmywa makijaż, nie podrażnia. Jedynie do czego mogłabym się przyczepić to fakt, że wylewa mi się go zbyt dużo na wacik, no ale już wiem, aby nakładać go ostrożnie :) Z kremów polecam Mixę przeciwko błyszczeniu - dość szybko się wchłania do aksamitnej w dotyku twarzy. Więcej kremów nie kojarzę aby były lekkie i szybko wchłaniające się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Płynu AA kończy mi się druga buteleczka. Wydaje mi się, że jest mało wydajny, właśnie przez zbyt duże wylewanie się go na wacik. Reszty kosmetyków nie znam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie ten różowy garnier też oczy podrażniał ;/ A z micelem AA niestety nie polubiłam się tak jak Ty - nie jest zły, ale jednak to nie moja bajka ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdy zacznę używać micelków to ten z Garniera wypróbuję jako pierwszy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubie olejki do twarzy z Evree, obecnie używam Essential Oils :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam żadnego z kosmetyków, o których tu piszesz :D

    U mnie na blogu też niedługo pojawi się post o aktualnej pielęgnacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie uświadomiłam sobie, że muszę trochę "popracować nad twarzą" bo mimo pielęgnacji nie jestem zadowolona ze stanu skóry. Chyba częściej muszę robić maseczki i na pewno odnaleźć zapomniany gdzieś płyn micelarny :)
    U ciebie najbardziej zainteresował mnie ten krem pod oczy GO cranberry

    OdpowiedzUsuń
  13. Ziajka liście oliwki ciekawią mnie i z pewnością wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak tak polecasz to muszę sobie kupić tego flosleka pod oczy

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger