Płyn micelarny HYDRAIN3 HIALURO od Dermedic

Cześć.Dziś recenzja płynu micelarnego Hydrain3 Hialuro od Dermedic.

















Płyn otrzymałam w wersji 400 ml, ale dostępne są też mniejsze wersje- 200 ml.

Składniki aktywne:
Woda termalna, Kwas hialuronowy, Hydroveg VV, Gliceryna, Alantoina, Mocznik

Informacje:

Zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia pozostawiając uczucie świeżości i czystości

Zmiękcza i utrzymuje nawilżenie warstwy rogowej skóry


Nie zatyka porów i nie pozostawia filmu na skórze


Nie podrażnia oczu


Przebadany okulistycznie


Hypoalergiczny


Moja opinia:
wg mnie płyn spełnia obietnice producenta, rzeczywiście jest mega delikatny, nie podrażnia oczu, nie zostawia jakiegoś filmu na skórze, zmywa dość dobrze- choć chcę zaznaczyć, że ja nie stosuję ciężkiego makijażu
nie wysusza mi skóry
delikatnie koi- może przez to, że zawiera wodę termalną

jestem z niego zadowolona i dobrze się sprawdza

 http://www.dermedic.pl/produkty/38/30/plyn-micelarny-h2o.html

14 komentarzy:

  1. Chętnie wypróbuję, tego micelka jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam i był przeciętny. Tzn dobrze sobie ze wszystkim radził ale tak samo działał u mnie micel z biedry:)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kiedyś płyn micelarny z tej marki i nie wypadł dobrze na mej skórze...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam z nim styczności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mój ulubiony płyn micelarny, świetnie się u mnie sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam go i był bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja może niedługo znów zacznę używać micelków :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę w końcu go kupić, ale teraz mam całą butlę Garniera i nie wiem, kiedy ja to skończę :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Tej wersji jeszcze nie miałam, ale najpierw muszę zużyć zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam go i całkiem lubiłam, choć więcej pewnie do niego nie wrócę. Nie jest lepszy w moim mniemaniu od innych płynów jakie miałam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger