Revitalash- efekty po kuracji

Cześć.
Zapraszam Was do obejrzenia efektów  kuracji po używaniu odżywki Revitalash.



Zacznę od tego, że początki nie były łatwe i myślałam, że preparat się u mnie nie sprawdzi, wystąpiło podrażnienie, musiałam odstawić odżywkę na kilka dni, czytałam, że wiele dziewczyn miało podobnie, postanowiłam jednak dać Revitalash drugą szansę.

Opis:

Eyelash Conditioner z formułą Advanced to odżywka – kosmeceutyk stymulujący wzrost rzęs. 
Sprawia, że naturalne rzęsy stają się dłuższe, grubsze, mocniejsze i piękniejsze.
Efekty jej działania i bezpieczeństwo zostało potwierdzone przez 5 niezależnych instytutów badawczych. 

RevitaLash® Advanced jest przetestowany dermatologicznie, oftalmologicznie, nie wywołuje alergii, nie powoduje podrażnień ani zmian w kolorze siatkówki.
Nowa bardziej zaawansowana i gęsta formuła powoduje, że odżywka nie sączy się na powierzchnię oka i można ją bezpieczniej aplikować tuż u nasady rzęs. 
Testy kliniczne nie wykazują żadnego wpływu na ciśnienie wewnątrzgałkowe oka ani ostrość widzenia.
Skład najnowszej formuły RevitaLash® ADVANCED zawiera opracowane przez zespół doktora Brinkenhoffa jeszcze bardziej aktywne molekuły pochodnych nienasyconych kwasów karboksylowych, wyciągi roślinne m. in. palma sabałowa, żeń-szeń, zielona herbata, pszenica, nagietek lekarski, uzupełnione o działanie aktywnych nanopeptydów.

Odżywka sprawia, że rzęsy stają się spektakularnie dłuższe, grubsze i piękniejsze w rekordowym czasie.

W niezależnych badaniach klinicznych 90% osób stwierdziło, że ich rzęsy wyglądają lepiej, a 97% badanych osób stwierdziło poprawę wyglądu swoich rzęs już w ciągu 3 tygodni zastosowania RevitaLash® Advanced.

Odżywkę o pojemności 3,5 ml kupicie za 330 zł tutaj:
http://sklep.revitalash.pl/produkty-revitalash/19-eyelash-conditioner-revitalash-advanced.html 

Moja opinia:
odżywka przychodzi w kartonowym opakowaniu jak powyżej, po otworzeniu ukazuje nam się coś podobnego do tuszu do rzęs( z zewnątrz)



pędzelek jest wygodny w obsłudze i przypomina aplikator eyelinera

odżywkę stosujemy u nasady rzęs, ja zdecydowałam się na pokrycie także dolnej linii rzęs
odżywka nie pachnie, jest bezbarwna

to co najważniejsze, czyli efekty:

przed kuracją:



po kuracji:



wg mojej opinii wyraźnie widać zagęszczenie rzęs jak i wydłużenie szczególnie na dolnej linii
jestem zadowolona z efektów, choć przyznam się szczerze, że miałam wiele wątpliwości, kiedy wystąpiło podrażnienie, cieszę się, że wytrwałam i mogę cieszyć się efektami

co sądzicie?
zdecydujecie się na taką kurację?

pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Faktycznie chyba widać zagęszczenie, ale ja bym się bała tego podrażnienia ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz piękne rzęsy, moja odżywka czeka na swój czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekty widać, jednak jest obawa przed podrażnieniem

    OdpowiedzUsuń
  4. ja używam L4L i też jestem zadowolona z efektów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać różnicę :) Sama też byłam zadowolona z tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam właśnie odżywki z Eveline i jestem w szoku bo moje rzęsy się zagęszczają i stają się ciemniejsze a cena o wiele niższa niż revitalash.

    OdpowiedzUsuń
  7. efekt rewelacyjny. Będę musiała spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny efekt :) Ja stosuję 4 Long Lashes i efekt jest jeszcze lepszy! Także polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie ta odżywka zdziałała cuda! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super efekt. Mnie też podrażnił kilka razy, ale ja odłożyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też kończę kurację, efekty wkrótce.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ekstra! Ja mam zamiar zacząć używać dopiero w tym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny efekt ;) sama się nad nią zastanawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt widać gołym okiem :)
    Ja po podrażnieniu niestety zrezygnowałam i sprezentowałam ją siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się raczej nie zdecyduje, jeszcze jak powoduje podrażnienia to na pewno nie:) ale efekt fajny:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM