Rewolucyjne, tanie błyszczyki:)

Cześć.
Dzisiaj chciałam podzielić się z Wami swoim odkryciem.
Niebawem kończy mi się kilka błyszczyków, więc postanowiłam kupić coś nowego i parę dni temu zamówiłam błyszczyki Makeup Revolution.
Jeden błyszczyk kosztuje 5 zł:)


ciemniejszy z nich to kolor baby try
jaśniejszy - too shy

swatche na dłoni:

ciemniejszy kolor nie zawiera żadnych drobinek, jaśniejszy zawiera mikroskopijne drobinki, których nie widać wcale na ustach

pigmentacja to prawdziwa rewelacja, tak samo jak trwałość
tak trwałość- nie pomyliłam się wiem, że są to błyszczyki, ale wierzcie mi, że pigment wżera się w moja usta i nawet po jedzeniu czy piciu na nich jest, oczywiście nie trwa to cały dzień, więc trzeba reaplikować:)
kolejny plus to zapach, który czuć tylko w momencie nakładania -pamiętacie gumy donald? to właśnie ten smak, a raczej zapach:)
i do tego nie kleją się

dla mnie błyszczyki idealne
polecam serdecznie wypróbować:)

15 komentarzy:

  1. podoba mi się ten ciemniejszy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten ciemny róż mnie zaciekawił :D może go w najbliższej przyszłosci przetestuję ;)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z haulem i #OOTD z kucykami pony! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwa kolorki są piękne , a skoro jest trwały to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybrałabym jednak ten jaśniejszy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie blyszczyk na ustach to u mnie nie częsty widok ale mam je pod ręka i może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Baby try bardzo ładny ;) ale zdecydowanie wolę jak błyszczyki się kleją ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja za błyszczykami nie przepadam, nie specjalnie się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to jednak od błyszczyków się raczej trzymam z daleka ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tam na usta nic takiego nie użyam

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że nie pokazałaś efektu na ustach- jestem go bardzo ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten fuksjowy bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam z MUR błyszczyk taki w normalnym opakowaniu z aplikatorem gąbeczką, też za 5 zł i bardzo go lubię!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten mocniejszy róż piękny jest,ale ja jakoś ostatnio wole pomadki od błyszczyków!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger