Śnieżka, czyli kolejna porcja słodkości

Hej.
Nie dawno dotarła do mnie paczka od http://www.sniezka-invest.pl/pl/.
Postanowiłam, że utworzę dwa osobne wpisy i pokażę Wam co dostałam oraz przedstawię Wam bliżej ofertę produktów tej marki.

W paczce znalazłam:
 Śliwkę Książęcą- opakowanie 180 g


Połączenie szlachetnej, polskiej śliwki z nutą deserowej czekolady, bez zbędnych dodatków.

W mojej ocenie śliwki wypadają bardzo wysoko, obawiałam się, że będą twarde i choć na opakowaniu widnieje informacja, że możemy trafić na pestkę w śliwce nic takiego nie miało miejsca.
Można bezpiecznie się delektować.
Pokuszę się o stwierdzenie, że są to znakomite śliwki oblane pyszną czekoladą, które zadowolą wymagających smakoszów:)

Kolejny smakołyk to mieszanka cukierków czekoladowych, waga 300g.
Każdy odkryje nowy smak, do wyboru mamy :michałki( cukierki z orzechami arachidowymi 20%), pawełki- cukierki z orzechami arachidowymi-7% i listkami waflowymi-7%, kokosowy raj- cukierki z wiórkami kokosowymi-14%, trufle- cukierki o smaku rumowym, galaretki- cukierki o smaku cytrynowym, jabłkowym, pomarańczowym i wiśniowym.

Na uwagę zasługuje wiosenne opakowanie:)
Doskonałe na prezent szczególnie dla kobiet.

Poszczególne rodzaje przybliżałam Wam we wcześniejszych notkach, zapraszam:
http://hutosia.blogspot.com/2014/12/sniezka-michaki-i-michaki-z-hanki.html 

http://hutosia.blogspot.com/2015/01/kokosowy-raj-i-owocowe-graffiti-w.html

http://hutosia.blogspot.com/2015/01/galaretki-sniezki-jabko-pomaranczawisnia.html

Ciąg dalszy wiosennej oferty łakoci od Śnieżki tuż przed świętami:)

15 komentarzy:

  1. Cukierki czekoladowe, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fuj fuj niedobre!! ja na diecie ehhhh

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie chcę tego widzieć, bo to moje ulubione słodkości! :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale narobiłaś mi ochoty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW, Kasia, ale Ci się powodzi, tyle słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zamiast słodkości polecamy suszone owoce i orzechy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliwek w czekoladzie nie lubię, ale mieszankę cukierków uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja pokochałam śliwki w czekoladzie, zamierzam sobie zrobić taki domowe;)

    OdpowiedzUsuń