SOS arganowy balsam do skórek i paznokci od Eveline

Hej.
Dziś recenzja arganowego balsamu do skórek i paznokci od http://www1.eveline.com.pl/.

Balsam SOS X-Treme Care to najlepsza terapia pielęgnacyjna i nawilżająca dla skórek i paznokci. 
Produkt zapewnia im właściwą ochronę, a efekty działania kosmetyku są zauważalne niemal natychmiast. 
Preparat wygładza skórki otaczające płytkę paznokcia. Wzmacnia i odżywia giętkie, łamliwe i rozdwajające się paznokcie, przywraca im połysk. 




Tubka 12 ml.

Moja opinia:
konsystencja- przyjemna, szybko się wchłania
 
moja opinia:
zacznę od tego, że moje paznokcie i skórki są w strasznym stanie, ciągle mam jakieś zadziory, paznokcie się łamią, wspieram się kremami do rąk, oliwkami, ale na dłuższą metę jest to niewystarczające
w tym produkcie pokładałam wielkie nadzieje
mamy 10 składników aktywnych wypisanych na etykiecie:
olejek arganowy, olejek migdałowy, kwas hialuronowy, biotyna, wyciąg z owsa, witaminę e, naturalną betainę, allantoinę, mocznik i glicerynę
niestety w składzie są dość daleko:(
balsam wmasowywałam regularnie każdego wieczora w płytkę paznokcia i skórki przez okres ponad tygodnia
niestety nie zauważyłam natychmiastowej regeneracji
może minęło za mało czasu nie wiem
zadziory i tak powstają, więc obietnica o powstrzymywaniu powstawania bolesnych zadarć nie została spełniona
naskórek nie jest już co prawda tak suchy jak był, ale dla mnie to za mało...
łamliwość paznokci- przynajmniej na tej płaszczyźnie balsam sobie poradził, rzeczywiście wydaje mi się, że mam wzmocnione paznokcie, nie łamią się już tak łatwo
będę stosowała dalej i zobaczymy co z tego wyniknie, na pewno słowo niemal natychmiast na opakowaniu nie jest odpowiednie:):)

http://www1.eveline.com.pl/make-up/paznokcie/pielegnacja-skorek/sos-x-treme-care-arganowy-balsam-do-skorek-i-paznokci-0 

12 komentarzy:

  1. mnie do siebie nie przekonał..

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm, no szkoda, ale może przy dłuższym stosowaniu zyska Twoją sympatię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. paznokcie mam fatalne ale skórek nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jakoś nie czuje się skuszona tym produktem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja stosuję teraz masło shea i sprawdza się świetnie do pazurków

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też miałam problem z łamliwymi i rozdwajającymi się paznokciami i szpetnymi skórkami i se skórkami sobie radzę odżywką do paznokci Oriflame Beauty, bo świetnie nawilża te skórki i są po niej ładne, a z paznokciami zaczęłam sobie radzić dopiero jak zmieniłam dietę na zdrową.. Teraz mogę sobie zapuścić dłuugie pazurki i mi się w ogóle nie łamią, oczywiście nie taki był zamysł zmiany diety, ale to przyjemny plus stosowania jej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Problemu ze skórkami na szczęście nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje skórki wołają o pomstę ;/ ostatnio ogarnęła mi je kosmetyczka, bo ja sama nie dała rady :/ Uzywam tego balsamu i też nie widzę poprawy/różnicy

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda, że zbytnio się nie sprawdził :/ bo miałam na niego chęć

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go w swoich zapasach, ale chyba jednak prędko go nie użyję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa go jestem bardzo, daj znać, czy lepiej sie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń