Waniliowy krem do ciała od Lambre

Hej.Na spotkaniu blogerek otrzymałam upominek od Lambre, a mowa o waniliowym kremie do ciała.
https://crm.lambre.eu/shop/product/42/1762,vanila-body-creme.html 




Informacje ze strony producenta:

Aksamitny krem do ciała o zapachu kuszącej wanilii.
Pieści ciało aksamitną konsystencją, koi zmysły ciepłymi nutami kuszącej wanilii. Skutecznie regeneruje i intensywnie odżywia.  Chroni skórę przed utratą wilgoci, natychmiast likwiduje uczucie ściągnięcia i przesuszenia. Ciało staje się cudownie miękkie, komfortowo nawilżone i naturalnie zmysłowe. Słodki,otulający aromat relaksuje zmysły, odpręża i poprawia nastrój.



 
Zawartość trehalozy, masła shea, masła kakaowego, oleju winogronowego oraz naturalnych ekstraktów roślinnych zapewnia kompleksowe działanie:
  • intensywnie i długotrwałe nawilżona skóra
  • zregenerowany i odżywiony naskórek
  • przywrócona elastyczność i jędrność
  • zlikwidowane uczucie ściągnięcia i przesuszenia skóry (przede wszystkim po kąpieli)
  • pachnące apetycznie ciało
  • odprężenie, dobry nastrój, relaks
Moja opinia:
Jak możecie zobaczyć na zdjęciu rzeczywiście konsystencja jest kremowa, lekka, krem szybko się wchłania przy nałożeniu odpowiedniej ilości, kiedy dam go za dużo to najzwyczajniej wchłanianie trwa dłużej.
Zapach będzie idealny dla miłośniczek waniliowych zapachów.Wg mnie nie jest on duszący, ale dość długo utrzymuje się na skórze.Nawilżenie jest bardzo przyzwoite, przy regularnym stosowaniu widać efekt.
Ciekawa jestem czy są również inne wersje zapachowe.
Jeśli chodzi o skład, nie jestem w tej dziedzinie ekspertem, ale wydaje mi się, że obecność na 2 i 3 miejscu maseł przemawia na jego korzyść.No może mógłby być krótszy..
Krem nie podrażnił mojej skóry, jedyne co troszkę mi przeszkadzało to fakt, że czuć było na skórze  delikatny film.Dziękuję za możliwość przetestowania produktu.
http://pl.lambre.eu/

Cena za 200 ml to 49,90

Pozdrawiam Was ciepło:*

Komentarze

  1. Świetny krem, uwielbiam zapach wanilii, nadałby się dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny bez parafiny ale za to parabeny i pegi ehhh ale przepis do podpatrzenia dla mnie moze cosik takie zmajstruje;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś czuję, że zapach bardzo by mi odpowiadał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są różne wersje ;) Ja mam truskawkę z bazylią, a jest jeszcze orzech i chyba coś jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie się prezentuje, ale cena odstrasza

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym wypróbowała ale nie za tą cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że spisal się u Ciebie bardzo dobrze:))

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się, ale cenowo wypada kiepsko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skład jest rewelacyjny! No, może z tym silikonem bym uważała, ale początek składu sprawił, że zbieram szczękę z biurka :D Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Skład ok, nawet bardzo OK, ale cena niekoniecznie. Na szczęście można kupić balsamy o dobrym składzie w niższej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie prezentuje się te masełko,ale cena -nie dla mnie. Ja dostałam perfum dla małych księżniczek :D:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Początek składu świetny, lubię wanilię. Może kiedyś poznam go bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem czemu, ale ta marka jakoś mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM