2 w 1 mleczko i tonik od Dermedic


Hej. Dziś pora na recenzję 2 w 1 - mleczka i toniku Hydrain3 hialuro od Dermedic.





Składniki aktywne:
woda termalna, Hydroveg VV, Olej migdałowy, Kwas hialuronowy, Witamina E, Alantoina, Mocznik

Produkt:
Do demakijażu twarzy i oczu
Łączy delikatność mleczka i świeżość wody
Nie wysusza skóry jak inne środki myjące
Utrzymuje równowagę hydrolipidową w naskórku
Pozostawia bardzo delikatny film

Hypoalergiczny, butelka ma 200 ml 
Moja opinia:
Jak możecie zobaczyć powyżej produkt ma konsystencję rozwodnionego mleczka, dość przyjemna. Do demakijażu zdecydowanie wolę płyny micelarne, ale to mleczko w połączeniu z tonikiem wypadło dość dobrze rzeczywiście ładnie oczyszcza twarz z zanieczyszczeń:) - tu konsystencja mi nie przeszkadza
za to jak zmywam oczy- to mimo, że mnie nie podrażnia, to nie lubię tego robić, nie lubię jak to mleczko trafia w okolice oka, nie lubię tego oblepienia produktu używam do oczyszczania twarzy, do oczu natomiast używam płynu micelarnego z tej samej serii

12 komentarzy:

  1. oj nie dla mnie, nie lubię mleczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat ten kosmetyk Dermedic sobie daruję ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. mleczka to niekoniecznie moje ulubione produkty :(

    OdpowiedzUsuń
  4. obecnie używam micele, tego produktu nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie znoszę mleczek, ostatnie jakie używałam to była Tołpa z glossyboxa, ale ledwo skoczyłam:( i nie przekonałam się do mleczek niestety.

    OdpowiedzUsuń