Barwa i mydełko z edycji limitowanej

Hej.
Na spotkaniu blogerek dostałyśmy mydełka od http://www.barwa.com.pl/ .
Mydełka były z edycji limitowanej.
Nie będzie to recenzja, a raczej pokażę Wam jak to mydełko po odpakowaniu się prezentuje.




Nie wiem czy idzie je gdzieś kupić.
Ładnie pachnie, ale niczym szczególnym się nie wyróżnia.
Wizualnie jakoś mi się nie podoba, spakowane w papier i przewiązane kokardką prezentowało się lepiej i budziło moją ciekawość.

Ostatnio używałam mydła lawendowego, które przywiozła mi moja przyjaciółka z zagranicy i byłam bardzo zadowolona, ładnie wyglądało ( miało wytłoczony napis i lawendę), ślicznie pachniało, a do tego mega nawilżało dłonie.

To jakoś mnie nie zachwyciło, ot zwykłe mydełko



Komentarze

  1. A na mnie wizualnie działa, przez swój piękny, intensywny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i jakoś nie powaliło mnie na kolana. Faktycznie takie zwykłe mydełko..

    OdpowiedzUsuń
  3. No dokladnie, ale ja nie przepadam za takimi miydelkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wygląda, no ale zwyklaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio bardzo lubię pielęgnację z mydełkami :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super ;D też bym chętnie wzięła udział w takim spotkaniu ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM