Bourjois healthy mix 51 vanille clair light vanilla-recenzja podkładu

Cześć.Chciałam Was dziś zaprosić na recenzję podkładu firmy Bourjois -healthy mix, zakupiłam go kilka dni temu, zobaczyłam, że jest w gazetce promocyjnej i postanowiłam wydać 40 zł z groszem.Kierowałam się tym, że generalnie podkład zbiera bardzo dobre opinie.Jak wypadł u mnie?Tego dowiecie się z dalszej części.
Najpierw kilka słów wstępu, zaczerpniętych ze strony producenta:
Podkład Healthy Mix idzie jeszcze dalej : rozświetlona i ujednolicona cera do 16 godzin, dzięki formule wzbogaconej w ekstraktu z owoców : 
• Morela >blask • Melon > nawilżanie• Jabłko > przedłuża młodość
Wzbogacony w krystaliczne pigmenty, ujednolica cerę, rozświetlając ją od wewnątrz. Cera jest pięknie rozświetlona i nawilżona przez 8 godzin.
Delikatna i świeża tekstura niesłychanie łatwo wtapia się w skórę, nie pozostawia śladów na skórze. Efekt zdrowa i naturalnie piękna cera!
Skuteczność zaakcpetowana przez konsumentki !

- Cera jest perfekcyjnie ujednolicona 89% kobiet
- Cera jest rozświetlona : 79% respondentek
• nie podrażnia, testowany dermatologcznie
• nie zatyka porów

Opakowanie - szklana butelka, dozownik z pompką, pojemność 30ml
Zapach-wg mnie dominuje zapach melona, wcale nie jest on dla mnie przyjemny, ale da się przeżyć, takie mam wrażenia, a raczej mój nos:)
Odcień, który wybrałam jest najjaśniejszy z całej gamy i prezentuje się tak:

Konsystencja podkładu jest kremowa, lekko oleista, lekko spływa po nałożeniu na dłoń
Aplikacja nie budzi żadnych zastrzeżeń podkład bez trudu sunie po twarzy i nie zastyga, da się więc zrobić poprawki
Na twarzy zaraz po nałożeniu czuć, że jest to podkład nawilżający, widać również rozświetlenie- po aplikacji cera jest bardzo rozświetlona, efekt bardzo mi się spodobał, nie świeciłam się po nałożeniu podkładu, ale i tak twarz delikatnie zmatowiłam pudrem transparentnym- na twarzy daje efekt satyny połączonej z matem
Teraz o minusach:
zdecydowanie nie jest to podkład dla skóry mieszanej i tłustej( ja posiadam mieszaną) bardzo szybko się ściera 
powchodził wszędzie tam gdzie nie trzeba, wyglądało to z bliska bardzo nieestetycznie, nawet mój mąż zobaczył smugi, nakładałam go i gąbeczką i pędzlem, efekt bez zmian
podkład jest bardzo słabo kryjący, miałam drobne zaczerwienienia w okolicy policzków, nie przykrył ich wcale
największy zarzut jaki mam to kolor, zdecydowanie podkład wpada w żółtawo-brzoskwiniowe tony, rzekłabym, że nawet pomarańczowe, odcina się i tworzy maskę
Dla porównania pokażę Wam ciekawe spostrzeżenie, spójrzcie na zdjęcie:
Na dole mamy podkład Bourjois healthy mix w kolorze 51 light vanilla, a na górze Astor Perfect Stay 24h również w najjaśniejszym kolorze 100 ivory.Astor to mój ulubieniec.I to Was pewnie dziwi, bo na zdjęciu większość Was uzna, że podkład na górze czyli Astor jest ciemniejszy.Może i tak wygląda, ale wpada w inne tony i z moją bladą skórą świetnie się łączy, nie odcina się i nie powoduje maski.
Podsumowując: żal mi wydanych 40 zł, odcień podkładu jest zdecydowanie za ciemny, tworzy na buzi maskę, odcina się, jeśli chodzi o krycie jest ono nieznaczne, ładnie rozświetla i nawilża skórę, ale wchodzi w załamania, robi smugi, nie trzyma się 8h, być może na skórze normalnej lub suchej sprawdzi się lepiej, ja mówię mu stanowcze nie, podkulam ogon i wracam do Astora

Komentarze

  1. Szkoda, myślałam, że nie będzie pomarańczowiał ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. oojj szkoda, że tak kiepsko wypada, ale maski nikt nie chce na swojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam, ale jak na buzi tworzy maskę, to ja też nie chce!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie też wszystkie podkłady są za ciemne, ale ostatnio widziałam podkład z Ingrida, który spełnia moje oczekiwania związane z odcieniem ;) Mam zamiar go kupić w najbliższym czasie ;)
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja go bardzo lubie :) 51 za ciemny?! Wow, ja w nim wygladam jak truposz :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam cerę suchą i jest to mój ulubiony!

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie podobnie smugi straszne chyba ze po nałożeniu wypracuje palcami .. I rownież nie jestem zachwycona .

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze okazji używać, a to dlatego, że nie do końca ufam firmie ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, zdecydowanie nie dla mnie w takim razie...

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dobrze, że go nie kupiłam :) teraz juz w ogóle mnie do niego nie ciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś mnie te podkłady nie kuszą... widać chyba, że to dobrze:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM