Dermedic koncentrat balsamu nawadniający skórę

Hej.Zapraszam Was dzisiaj na recenzję- Koncentrat balsamu nawadniający skórę Hydrain3 hialuro od Dermedic przeznaczony jest do skóry wrażliwej, suchej i odwodnionej.




W tubce mieści się 200 g produktu.

Składniki aktywne to :woda termalna, kwas hialuronowy, mocznik, gliceryna, masło shea, proteiny owsa
Zadanie:wielogodzinna ulga dla wysuszonej i napiętej skóry
Informacje: doskonały do pielęgnacji rąk i stóp
do codziennego stosowania
nie tłuści odzieży
hypoalergiczny
Moja opinia:
podoba mi się konsystencja koncentratu, jest dość gęsta sprawia, że produkt jest bardzo wydajny
samo działanie również jest bardzo zadowalające natychmiast czuć ulgę na skórze, szczególnie teraz po zimie, kiedy od ogrzewania jest ona wysuszona, efekt utrzymuje się do następnego kremowania, więc moim zdaniem nie jest źle, ważna jest po prostu regularność
produkt szybko się wchłania, musimy tylko chwileczkę poczekać i możemy założyć ubranie

jestem zadowolona z koncentratu nawadniającego skórę, jest to stały element mojej pielęgnacji skóry, polecam osobom, które borykają się z przesuszoną skórą bądź też przesuszonymi miejscami na ciele


13 komentarzy:

  1. Znam produkty Dermedic i również sobie chwalę ;)

    Pozdrawiam, http://diakilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą firmę <3 Tego koncentratu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja za tą marką nie przepadam :) (

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię tą serię, a na balsam mam od jakiegoś czasu ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kusi mnie cos sobie zakupic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam m.in. krem do twarzy z tej serii i bardzo go lubiłam. Świetnie nawilżał, choć zostawiał film na skórze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny jest ten koncentrat, bardzo go polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie miałam za wiele wspólnego z tą firmą, znam jedynie micel. Ten produkt wydaje się być bardzo fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam tylko próbkę, ale wiele produktów tej marki u mnie się sprawdziło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciesze się, że koncentrat tak dobrze się sprawdza!

    OdpowiedzUsuń
  11. z tej serii miałam płyn micelarny i był bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger