Eveline głęboko nawilżający krem na dzień wygładzający zmarszczki

Cześć.Przychodzę z recenzją kremu głęboko nawilżającego wygładzającego zmarszczki w wersji na dzień od https://www.eveline.eu/.Krem testowała moja Mama.

Krem ma za zadanie:głęboko i długotrwale nawilżyć skórę, poprawić jej elastyczność i jędrność, zredukować zmarszczki i linie mimiczne,sprawić by wyglądała na młodszą.




Jak zgodnie stwierdziłyśmy krem ma bardzo lekką, szybko wchłaniająca się formułę.Pachnie delikatnie.Nie zostawia żadnej tłustej warstwy na twarzy.Kosmetyk przeznaczony jest dla kobiet 40+, ale przyznam, że i ja mam ochotę go wypróbować, bo spodobała mi się jego lekka konsystencja.Mama zauważyła poprawę stanu skóry, przede wszystkim główne zadanie zostało spełnione krem bardzo dobrze nawilża.Suche placki, które miała w okolicy nosa już nie mają miejsca.Jeśli chodzi o zmarszczki nie wierzyłyśmy w cuda, żaden kosmetyk ich cudownie nie usunie.Skóra wydaje się być bardziej napięta, a koloryt bardziej wyrównany, wcześniej skóra była poszarzała i zmęczona.Krem nie spowodował wysypu niedoskonałości.Co ważne jak informuje producent nie zawiera parabenów.Mama stosowała również krem na noc, ale o nim jutro.Więcej informacji na jego temat znajdziecie tu:https://www.eveline.eu/pielegnacja/twarz/biohyaluron-4d-zastrzyk-mlodosci/gleboko-nawilzajacy-krem-na-dzien-40
Pozdrawiam serdecznie:)

Komentarze

  1. Jeszcze nie dla mnie takie kremiki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Może sięgnę po niego w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam spokojnie używam produktów +40 a nawet +50 i mam w dupce, że napisali, że dla starszych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś na pewno będę musiała po taki krem sięgnąć, a teraz wydaje się idealny jako prezent dla mojej mamy :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, jak pięknie u Ciebie :) kremiku nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM