Eveline przeciwzmarszczkowy krem na noc wzmacniający włókna kolagenowe

Cześć zgodnie z wczorajszą zapowiedzią dziś o kremie przeciwzmarszczkowym na noc, który ma wzmacniać włókna kolagenowe https://www.eveline.eu/ .
 Krem przeznaczony jest dla kobiet 40+.Jego zadaniem ma być:wypełnienie zmarszczek mimicznych, redukcja głębokich zmarszczek,głębokie i długotrwałe nawilżenie skóry, poprawa jędrności i elastyczności skóry, wyraźnie młodszy wygląd.



Przypominam, że krem testowała moja Mama.Po otwarciu słoiczka widzimy, że ma on lekko zielonkawy kolor.Pachnie dość intensywnie.Jego konsystencja jest inna od kremu na dzień, bardziej bogata, nie wchłania się równie szybko, pozostawia delikatny film- naszym zdaniem to dobrze, bo to krem na noc.Buzia mojej Mamy po przebudzeniu była promienna, nie było problemu z przesuszeniem.Działanie przeciwzmarszczkowego obie nie zauważyłyśmy.Podobnie jak przy stosowaniu kremu na dzień skóra była napięta i ładnie odżywiona.

Duet, który stosowała Mama bardzo  jej się spodobał.Przede wszystkim można mówić o ładnym nawilżeniu i wyeliminowaniu suchych skórek przy dojrzałej skórze, a to chyba dużo.Widać też rozświetlenie, na efekty przeciwzmarszczkowe być może trzeba jeszcze poczekać.Krem znajdziecie pod linkiem:https://www.eveline.eu/pielegnacja/twarz/biohyaluron-4d-zastrzyk-mlodosci/przeciwzmarszczkowy-krem-na-noc-40

Komentarze

  1. Polecam je dla starszej osoby bo jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie się prezentuje, może kupię mojej mamie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ps. ładnie tu masz teraz ostatnio już miałam napisać ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny, idealny dla mojej mamy :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś dla mojej mamy, nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Może kupie go swojej Mamie, ostatnio kupiłam jej Kolastyne tez fajnie się zapowiada:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM