Kosmetyki naturalne-zakupy

Cześć.Przychodzę dziś pokazać Wam co nowego wpadło w moje łapki:), poczyniłam małe zakupy z dziedziny kosmetyków naturalnych.Jestem ciekawa czy znacie te produkty i co o nich sądzicie.
Receptury Babuszki Agafii- Maska do włosów drożdżowa pobudzająca wzrost 300 ml 
Orientana naturalny peeling do ciała z masłem shea Róża Japońska i Geranium
 Orientana maski z naturalnego jedwabiu pod oczy
 Orientana maska z naturalnego jedwabiu na twarz
W planach mam również zakup lipowego płynu micelarnego z Sylveco i toniku hibiskusowego z tej firmy, pomadkę z peelingiem już mam i spisuję się świetnie

Pozdrawiam Was serdecznie:*

20 komentarzy:

  1. Orientane znam i chętnie wypróbuję nowe kosmetyki z tej firmy:)) mam nadzieje ze będziesz z nich zadowolona. Ciekawa jestem maseczek

    OdpowiedzUsuń
  2. Same fajności, które widziałabym u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Orientana ma specyficzny zapach, ale po czasie bardzo go polubiłam :) o właśnie po dzisiejszym prysznicu z żelem o neutralnym zapachu użyję masła róza japońska i liczi z tej marki :)
    Fajne zakupy, na kosmetyki rosyjskie mam chrapkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. z orientany i sylveco chętnie bym przygarnęła kilka produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Orientana jest dawno w moich planach, szkoda tylko, że ich produkty są takie drogie:/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuszą mnie kosmetyki z Orientany.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych produktów.. Miłego używania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie zastanawiałam się nad tą maseczką drożdżową...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham kosmetyki Sylveco, tonik jest super kupuj w ciemno :) tylko uwaga na konsystencję jest nieco inna niż wskazuje nazwa. Jestem ciekawa maseczek :*

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam orientanny w ogole, gdzie to kupic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lista sklepów wg miejscowości jest na stronie www.orientana.pl - można tez kupic w tym sklepie

      Usuń
    2. lista sklepów wg miejscowości jest na stronie www.orientana.pl - można tez kupic w tym sklepie

      Usuń
  11. maskę drożdżową obecnie używam i bardzo się z nią polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakupy. Maseczkę drożdżową mam i ja, ale jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. lipowym płyn micelarny Sylveco też jest na mojej liście ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam maskę jajeczną Babuszki Agafii i spisała się swietnie! Wersja drożdżowa czeka na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe, jak sprawdzą się te kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa jestem tych masek pod oczy - mam nadzieję,że będzie to efekt wow:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja ostatnio poszłam do drogerii jaśmin i skusiłam się na czarne mydło cedrowe....

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger