Moje łupy-Rossmann, zakupy internetowe i Chińczyk:)

Hej.Skusiłam się i poszłam do drogerii Rossmann, która w mojej miejscowości jest całkiem nieźle zaopatrzona ku mojemu zdziwieniu:).Co tym razem stało się obiektem moich westchnień i poszukiwań- same zobaczcie
standardowo polowałam na puder rimmel w odcieniu transparentnym, udało się, kosztował 12 zł z groszem
podkład Rimmel lasting finish 25h - żal było nie włożyć do koszyka za 13 zł z groszem, mam tylko nadzieję, że odcień będzie jasny i nie będzie wpadać w różowe tony, zdecydowałam się na 100 ivory
wibo diamond illuminator- kosztował mnie uwaga! 4 zł z groszem, nie mogłam się powstrzymać i użyłam, daje świetny subtelny efekt
podkład Max Factor Face Finity w kolorze nude mam nadzieję, że kolor będzie pasował i sam podkład będzie dawał efekt matujący,kosztował 30 zł

Przez internet zamówiłam dwa produkty

Catrice róż w kolorze think pink
Makeup Revolution bronzer medium matte 

A w Chińczyku znalazłam sobie buciki za 18 zł, a więc śmieszne pieniążki, do wskakiwania, wygodne, skorzystałam też z promocji - 10% w CCC i kupiłam sobie nowe buty, ale pokażę Wam je w stylizacji o ile mnie najdzie i zrobię fotki, bo różnie to bywa

Mój portfel aż tak strasznie nie ucierpiał, a trochę cieszących oko rzeczy wpadło i znalazło nowe lokum:)A co Wy ciekawego ostatnio upolowałyście?Znacie kosmetyki, które kupiłam?
Pozdrawiam

Komentarze

  1. Widzę, że z Rossmanna mamy parę podobnych łupów ;) Fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze w rossmannie nie byłam i szczerze jakoś nie mam chęci się wybierać bo zapewne kupiec nowy niepotrzebne mi rzeczy ;) ale twoje lupy bardzo mi się podobają szczególnie trampki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też kupiłam ten podkład z rimmela, pierwszy test jest na plus:) Ciekawi mnie ten podkład z MF;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, trochę poszalałaś :D Bardzo mi się podobają Twoje zakupy. Ja się na nic nie skusiłam. Kolorówki mam za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie planuję zakupów w Rossmannie. Fajne i ciekawe produkty wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wczoraj poszłam do Rossmanna i oczywiście nic prawie nie kupiłam. To co chciałam, nie było już dostępne w moich odcieniach Ivory :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dostałam zakaz na zakupy kosmetyczne od męża :P śliczne te tenisówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. tenisówki słodkie :) Za taką kasę to nawet na jeden sezon są super :) Uwielbiam takie rzeczy w kwiatowe wzory :) A kosmetyczne zakupy też niczego sobie, miałam ten róż z Catrice i bardzo miło go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze jestem przed wizytą w rossmanie, zastanawiam się nad tym rimmelem, używałaś już?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie:) ale za takie małe pieniążki ciężko było mi go sobie odmówić

      Usuń
    2. też kupiłam, faktycznie za tyle to szkoda nie wypróbować:)))

      Usuń
  10. Ja poluję tylko na puder i tusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. rozświetlacz z wibo jest świetny :) ja kupiłam zapas podkładu z Astor i korektor z Loreal. Sama szukam jakiś fajny tenisówek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne bambosze:) zastanawiałam się na tym podkładem z Rimmela, ale nie miałam 100, był tylko 010, który był różowy:(

    OdpowiedzUsuń
  13. ja na razie na nic się nie skusiłam w rossmanie, ale kusi mieć tymi rozświetlaczami za 5 zł ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie kupiłam nic, mam dość podkładów :) jedynie na tusze czekam

    OdpowiedzUsuń
  15. też na podkład Rimmel się skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozświetlacz Wibo niestety nie trafił do mnie bo nie mogłam nigdzie go znaleźć, ale ten puder też wpadł mi do koszyczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zakupy, miałam podkład z Rimmel i Max Factor :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że rozświetlacz z Wibo wiedzie prym :D Ja próbuję upolować ten z Lovely i nie mogę go nigdzie dostać ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Butki fajne, produktu z Rossmana też, wiele osób kupiło ten podkład. Ja niestety do Rossmana mam bardzo daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Z tych produktów zakupiłam również podkład Rimmel, puder i rozświetlacz <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja się wczoraj skusiłam na tusz do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM