Nowości, zakupy kosmetyczne

Cześć!
Skusiłam się na kilka nowości, ciekawa jestem czy je znacie:)



Krem do rąk evree
Isana Med żel pod prysznic

Maseczka z Bielendy w płacie było wiele wersji wybrałam tą 


Gąbeczki

Płukanka do włosów- do mojej Mamy
Maseczka Ziaja nawilżająca, Mama chciała coś taniego i zdecydowała się na tą

 
  Pasta elmex dla synka


W końcu mam i ja:) płyn micelarny z biedronki


Kolejny raz powracam do żelu pod prysznic ze składnikami balsamu nawilżającego Luksja care pro nourish tym razem wersja XXL.

I to na tyle tak prezentują się moje nowości i zakupy, a czy Wy ostatnio na coś się skusiłyście?

Pozdrawiam ciepło:* 

26 komentarzy:

  1. Bardzo fajne nowości ;) Ja muszę się wybrać na jakieś zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kilka dni temu kupiłam ten żel pod prysznic z Luksji - tą samą wersję zapachową :) Jest świetny, jak krem :) No i pięknie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie te żele z Luksji :) a micel z Biedry jest zawsze u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Posiadam gabeczki Calypso do mycia twarzy i demakijazu - jestem z nich zadowolona są miekkie i dobrze oczyszczają w polaczeniu z żelem czy mydełkiem :) z isany lubie z tej serii balsam 10%urea

    OdpowiedzUsuń
  5. kusił mnie ten płyn w Biedrze, bo bardzo go lubię, ale mam teraz spory zapas innych do przetestowania, więc odpuściłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam dobre rzeczy o tej maseczce z Bielendy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze mam zapas tych gąbeczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię ten żel z Isany i micela z Biedronki, a tych gąbeczek używam do zmywania maseczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ach ja co chwile coś kupuję;D

    OdpowiedzUsuń
  10. te gabeczki sa lekko peelingujace?;]

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa jestem co powiesz o micelu z biedronki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. O! mój ulubiony biedronkowy micelek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez lubię te żele Luksja :)
    Daj znać jak maseczka z Bielendy, bo mam zamiar ją kupić!

    OdpowiedzUsuń
  14. serię z mocznikiem z Isany Med bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłego testowania :)
    Lubię te maseczki Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jeszcze nie używałam tego micela z Biedronki :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja na ten żel z Luksji trafiłam raz z gazety ale żeby jakoś super nawilżał to nie zauważyłam :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam micel BeBeauty, który u mnie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger