Projekt denko

Hej.Przychodzę dziś z denkiem.Moje zużycia prezentują się następująco:
Pogrupowałam produkty, aby było łatwiej je odszukać
AA Ultra Nawilżanie odżywczy płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu- polecam go, jest wart wypróbowania, dobrze zmywa, nie podrażnia
Garnier płyn micelarny 3 w 1 - absolutnie odradzam, po czasie zaczął strasznie podrażniać moje oczy
Garnier Essentials odświeżający tonik witaminowy- bardzo dobry tonik o przyjemnym zapachu,polecam
N 36 zmiękczający krem do stóp - polecam,dobry krem do stóp
Alverde szampon brzoskwinia i cytryna bez silikonów-miałam wrażenie, że słabo domywał włosy, zapach również nie podobał mi się, był sztuczny
BeBeauty SPA żel pod prysznic irys&lotos-wysuszacz, nie polecam, do tego mało wydajny, zużyłam do kąpieli stóp
Bielenda Młodzieńczy Blask matujący krem ultra nawilżający - ogólnie jest to dobry krem, bardzo lekki, nadaje się pod makijaż, jednak przy drugim opakowaniu wysypało mnie 
Go Cranberry odżywczo wygładzający krem pod oczy- świetny i jeszcze raz świetny krem, który naprawdę działa, polecam
Kobo modeling illuminator - lekki, dobrze rozświetlający korektor, który ma średnie krycie
Loreal Glam Shine błyszczyk do ust- całkiem fajny, szkoda, że nie można wydłubać go do końca i coś tam na dnie zostało
Listerine Zero płyn do płukania jamy ustnej- nie polecam, czułam się jakbym miała szpital w buzi
Pasty do zębów colodent super świeżość i blend-a-med 3D White Fresh - obie bardzo dobre i tanie, polecam
Caterine chusteczki do higieny intymnej- kupiłam je w kauflandzie, jedna paczka kosztowała 0,99- niestety fatalne, słabo nawilżone i mocno perfumowane
Bella Medica chusteczki do higieny intymnej z wyciągiem z zielonej herbaty - moje ulubione, polecam
Carea aloe vera płatki do demakijażu z biedronki - najlepsze!
Bielenda super power mezo maska-kompletna klapa, nie zachwyciła mnie, znam dużo lepiej działających, tańszych maseczek
Perfecta hydrożelowe płatki pod oczy kolagen i zielona herbata-  kosztowały niecałe 4 zł, nie robiły nic szczególnego, płatki purederm  30 sztuk to koszt około 6 zł i zdecydowanie lepiej się opłacają
Love me green krem na dzień- wolę jego brata w wersji na noc, ale nie jest zły, troszkę dłużej się wchłania
Kemon szampon, odżywka i płyn pod prysznic dla mężczyzn - zużył mój mąż, bardzo ładny zapach, polecamy
Barwa krem siarkowy długotrwale nawilżający do twarzy - jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, super krem na lato, kupię pełne opakowanie
Purederm złuszczająca maska do stóp - totalne rozczarowanie o którym pisałam wczoraj, nie polecam

Chciałam Wam bardzo podziękować za komentarze pod ostatnim denkiem, warto robić denka i pozostaną one na moim blogu.
A jak z Waszymi zużyciami?

22 komentarze:

  1. Ja miałam wrócić do deken, ale dalej nie chce mi się tego zbierać :( A u Ciebie sporo, ładnie nazużywałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tylko płatki Carea i maskę złuszczającą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam micele, które prezentujesz :) bardzo chciałabym spróbować też kremu Go cranberry! :)
    Ja zużywam stosunkowo mało produktów - staram się zawsze dotrzymac do końca opakowania aby otworzyć nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie micel z garniera fantastycznie się sprawdzał:) szkoda, że u Ciebie zaczął podrażniać oczy:(

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz slyszę zeby ten plyn micelarny podraznial ;) każdy bardzo go poleca i sama zamierzam go kupić ;) może miałas jakiś wadliwy, albo po terminie?
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie miałam wadliwego ani po terminie, wystarczy sprawdzić skład:)

      Usuń
  6. super zużycia, maska do stóp świetna

    OdpowiedzUsuń
  7. Płatki z biedronki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem spore te Twoje denko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałam, że zapomniałam czegoś kupić! krem do stóp wrr!

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam ten błyszczyk Loreal Glam Shine błyszczyk do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie micel Garnier świetnie się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne denko- gratuluje zużyć:)

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie też płyn micelarny z Garniera podrażniał oczy, ale już od początku stąd omijam go :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Brawo za denko! Niektóre kosmetyki znam :D Brawo@!

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem ciekawa jak spisze się u mnie micelek z garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie ci poszło, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super Ci poszło ;)
    Płatki Carea u mnie co miesiąc już obowiązkowo w zużyciach :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Całkiem sporo rzeczy zużyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Płyn z Garniera bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. masz rację płatki purederm się bardzo opłacają i są ok:)

    OdpowiedzUsuń
  21. sama lubię pasty do zębów colgate , i płatki carea :) spore to Twoje denko :)

    OdpowiedzUsuń