Śnieżka oferta wiosenna:)

Cześć.Dzisiejszy post jest kontynuacją do notki dotyczącej wiosennej oferty Śnieżki http://www.sniezka-invest.pl/pl/, a zarazem podsumowaniem.

W paczce znalazłam jeszcze:
wiosenną bombonierkę Czekoladowy Duet - waga 240g 
znajdziemy w niej dwa rodzaje michałków z Hanki- milk, czyli cukierki z orzechami arachidowymi w białej polewie
oraz zwykłe michałki z Hanki w wersji klasycznej - cukierki czekoladowe z orzechami arachidowymi.


 Michałki z Hanki  Milk 500g w wersji wiosennej
 Michałki z Hanki 500g  w wersji wiosennej
 Trufle 300g wersja wiosenna
Michałki 300g w wyjątkowym wiosennym, jak dla mnie świątecznym wydaniu:)
Wszystko prezentuje się rewelacyjnie, Śnieżka zadbała o każdy szczegół, podobają mi się kolorowe opakowania, które kojarzą mi się z wiosną, kwiaty, które widnieją na etykiecie sprawiają, że słodycze są idealne na prezent, by sprawić komuś bliskiemu przyjemność.

Bardzo często szukam ładnych opakowań i znalezienie ich graniczy z cudem, wchodzę do sklepu, a tam wszystko takie samo, Śnieżka ponownie zadbała o wizerunek produktów.
W moich wcześniejszych wpisach mogliście zauważyć bożonarodzeniowe etykiety, a teraz są to wiosenne, wielokolorowe opakowania.

Wszystko w ładnej otoczce, a do tego smaczne.
Dla prawdziwego łasucha jakim jestem ma to ogromne znaczenie.
Na sklepowej półce wybieram właśnie te produkty, płacę za jakość i dbałość o szczegóły.

Mam nadzieję, że miło Wam było zobaczyć ofertę Śnieżki w tak kolorowym wydaniu:)

Pozdrawiam

Komentarze

  1. Nie wiedziałam, że śnieżka ma takie dobrocie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodko tu dzisiaj :), uwielbiam słodycze i chętnie przejrzę ofertę Śnieżki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę kiedyś spróbować ich czekoladek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale narobiłaś mi ochoty z tymi czekoladkami!
    A dopiero święta przed nami:)
    Buziaki!
    [iskierka-aniola]

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM