BingoSpa balsam do stóp- opuchnięcia, obrzęki

Cześć. Zapraszam dziś na recenzję produktu od BingoSpa, balsam do stóp na opuchnięcia i obrzęki musiał pojawić się na mojej liście, chciałam go przetestować, ponieważ często borykam się z takimi problemami.
Słoiczek zawiera 100 g produktu. Na opakowaniu zawarte są cenne informacje.
Kilka informacji ze strony producenta:
Balsam do stóp BingoSpa ze skłonnościami do opuchlizny i obrzęków zawiera  octowinian glinu (Aluminii acetotartras), olejek miętowy, wosk pszczeli i wazelinę. Octowinian glinu skuteczny i powszechnie stosowany w preparatach leczniczych - działa ściągająco na skórę. Ponadto wykazuje właściwości przeciwbólowe w pobliżu powstałego w wyniku urazu stanu zapalnego. Dodatkowo rozpulchnia naskórek, ogranicza obrzęk tkanek oraz łagodząco oddziałuje na symptomy odczynu zapalnego.Olejek miętowy - daje uczucie delikatnego chłodzenia i odprężenia, przyspiesza usuwanie obrzęków.
Moja opinia:Balsam ma bardzo przyjemną, lekką i niesamowicie szybko wchłaniającą się formułę
Zapach jest bardzo mocny, intensywny, dla mnie pachnie miętą, jest przyjemny dla nosa, nie przeszkadza mi:)
Działanie: Balsam bardzo ładnie chłodzi stopy i nogi ( używam go aż pod kolana ), natychmiastowo czuć ulgę po ciężkim dniu i nogi wydają się lżejsze, kilka razy użyła go także moja Mama, które ma poważne obrzęki i opuchnięcia, również czuła ulgę, ale balsam działa krótkotrwale, na opakowaniu producent pisze, żeby stosować 2 razy dziennie, a profilaktycznie raz dziennie, moja Mama musiałaby smarować się co 3- 4 godzinki. U mnie wystarczy raz dziennie wieczorem. Podsumowując jestem zadowolona z produktu, spełnił moje oczekiwania- przyjemnie chłodzi, odpręża. Za 9,50 warto wypróbować.

Komentarze

  1. mi nie potrzebny, ale fajnie, że coś działa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Często kupuję tego typu produkty dla rodziców, ale póki co żaden nie przyniósł upragnionej ulgi. Muszę zakupić ten.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie czasami przydałby się:) pozytywny produkt dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jeszcze nie musiałam używac takich produktów :D nawet w ciąży nic mi nie puchło :D oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na szczęście nie potrzebuję takich kosmetyków na opuchnięcia czy obrzęki nawet teraz w ciąży :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nie miałam nigdy takiego balsamu, czasem na pewno by mi się przydał

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie by sie przydal na moje stawy skokowe :P

    OdpowiedzUsuń
  9. na najbliższe upały na pewno by się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubię latem sobie smarować stópki takim kremem ;) wcześniej miałam żel chłodzący, ale nie potrafię go znaleźć, także muszę wypróbować ten tym bardziej że cena jest dość niska ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią bym wyprobowala ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydałby mi się. Po całym dniu spędzonym przy biurku, moje stopy nie wyglądają wieczorem zbyt atrakcyjnie. Ląduje na liście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiłaś mnie. Chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM