LR Health & Beauty - recenzja peelingu do stóp

Witam. Przygotowałam na dziś recenzję peelingu do stóp. Na spotkaniu blogerek w Sosnowcu pojawił się niezależny partner biznesowy, który przedstawił nam ofertę firmy LR Health & Beauty. Otrzymałam peeling do stóp z linii ALGETICS  Thalasso Cosmetics.

Informacje:
Peeling zawiera algi Laminaria i mech irlandzki, zapobiega suchej i szorstkiej skórze stóp, pielęgnuje i wygładza stopy, łagodnie usuwa zrogowaciały naskórek.
Moja opinia:
Produkt o pojemności 100 ml zamknięty w tubce, z której bez problemu możemy wydobyć kosmetyk. Konsystencja przyjemna, kremowa:

Zapach: Delikatny dla nosa, świeży, pobudzający, prawdziwie relaksujący.
Działanie: Jestem bardzo zadowolona z działania peelingu, choć na początku obawiałam się, że małe drobinki, które zawiera nie poradzą sobie z moją skórą - myliłam się, po użyciu skóra stóp jest ładnie wygładzona, czuć lekkie nawilżenie, choć ja i tak nakładam krem. Peeling nie usunie starych zrogowaceń, ale z pewnością chroni stopy przed nowymi zmianami,a także wygładza te stare. Przy regularnym stosowaniu widać znaczną poprawę. Szczerze powiem, że ten produkt działa lepiej niż skarpetki peelingujące o których nie dawno Wam pisałam. Polecam.

15 komentarzy:

  1. Fajnie, że się sprawdza :) ja jednak wolę kupić skarpetki nakładam, siada i zapominam hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. super, na pewno go wytestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, kto by przypuszczał, że poradzi sobie lepiej niż osławione skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie uzywam, wolę pumeks na piętki.

    OdpowiedzUsuń
  5. no, no zaciekawiłaś mnie - chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no to fajnie, że się sprawdził ten peeling. Ja otrzymałam wtedy żel do stóp, ale jeszcze nie miałam okazji go stosować

    OdpowiedzUsuń
  7. po peelingi do stóp bardzo rzadko sięgam, ale trzeba przyznać, że ten mnie zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja do stóp używam peelingu do ciała :P

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę go mamie pokazać ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. mamy krem do stóp Lirene i bardzo lubimy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam peelingi do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja ostatnio stopy traktuje peelingiem kawowym tym samym, który robię do ciała!

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety składy kosmetyków tej marki są bardzo marne jak za tak wysoką cenę.

    OdpowiedzUsuń