Płyn micelarny z Biedronki i moje pierwsze wrażenia

Cześć. Z góry przepraszam za moją nieobecność, ale niestety znów jestem chora i nie wiedziałam, że katar może powodować tyle złego. Przychodzę dziś z pierwszym wrażeniem po zastosowaniu słynnego płynu micelarnego z Biedronki. Chyba większość z Was miała okazję go wypróbować, ja stosunkowo późno po niego sięgnęłam.

Płynem zmywałam makijaż przez 3 kolejne dni.Usuwał bardzo ładnie, byłam zadowolona.Nie podrażniał moich oczu o co bardzo się martwiłam, bowiem sporo płynów to robi i muszę szczególnie na to uważać.Nie podobał mi się efekt jaki był po użyciu, twarz była tak oczyszczona, że aż skrzypiała.Nie wiem byłam przyzwyczajona do innego efektu, jaki dawały mi inne płyny. Czułam, że moja twarz nie czuję się komfortowo. Potem standardowo ją tonizowałam i nakładałam krem. Czwartego dnia po zmyciu makijażu tym płynem spojrzałam na swoją twarz i zobaczyłam drobne zaczerwienia(plamki). Nie wprowadzałam żadnych nowości w ostatnich dniach oprócz płynu. Odstawiłam i skóra wraca do normy. 

Jestem bardzo ciekawa jak u Was sprawdza się ten produkt? Czy jestem jedyną osobą, której nie przypadł do gustu?
Pozdrawiam :)

24 komentarze:

  1. Dla mnie jest idealny, często do niego wracam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. też ostatnio się na niego skusiłam w biedronce ale niestety mnie baaardzo szczypie w oczy :/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już dawno nie miałam tego płynu, bo mam spore zapasy innych płynów micelarnych. Zdrowiej Kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Agnieszko:) kuruje się intensywnie! pozdrawiam

      Usuń
  4. ja jeszcze go nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam do cery suchej i mnie szczypie w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. już dawno go nie używam, a kiedyś często po niego sięgałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. widocznie masz uczulenie na jakiś składnik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeden z moich ulubionych :) Bidulko, kuruj się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie na szczęście się sprawdził.nie podrażnia mnie,także jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś używałam tego płynu i byłam zadowolona. Wciąż poluję na niego poluję ale nie mam szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja go lubię i co jakiś czas do niego wracam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja go lubię ale ostatnio coraz więcej ludzi pisze ze cos z nim nie tak może cos zmienili??

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana kuruj się :)
    Nie miałam go jeszcze, mam spore zapasy na, ale mój ulubieniec jak na razie, to Bioderma Sensibio :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o kurczę, szkoda, że Cię podrażnił:/ u mnie jest ok, tylko oczy zaczęły na niego źle reagować:( do twarzy sprawdza się super:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś mnie nigdy nie kusił:D:D

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie on się nie sprawdził:P

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja go bardzo polubilam, choc sa lepsze na rynku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja go jeszcze nigdy nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że się nie sprawdził.. Ja go stosuję od kilku miesięcy i jestem mega zadowolona, radzi sobie z wszystkim świetnie i u mnie na całe szczęście nie podrażnia mojej cery, a też się o to bałam, bo mam mega wrażliwą cerę. Ja jednak nie myję nim twarzy do końca, głównie oczy i troszkę buzię, a resztę doczyszczam myjąc twarz żelem do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kilka osób polecało i kupiłam, ale szybko odstawiłam. Miałam podobne objawy jak Ty, a do tego szczypał w oczy

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie średni, zużyłam jedno opakowanie,ale nie kupiłam już ponownie.

    OdpowiedzUsuń