Arganowy krem pod prysznic z brzoskwinią BingoSpa - recenzja

Cześć. Kolejnym produktem jaki wybrałam sobie do testów od BingoSpa jest arganowy krem pod prysznic. Latem cenię sobie orzeźwiające produkty pod prysznic. Zapachy działają na moje zmysły. Czy wybór był trafny? Zapraszam dalej.


Informacje od producenta:

Arganowy krem pod prysznic BingoSpa to cudowna pielęgnacja, oczyszczenie i nawilżenie skóry. Sprawia, że skóra staje się pełna energii i świeżości, a orzeźwiający zapach soczystych brzoskwiń wprawi Cię w radosny nastrój.Olejek arganowy dzięki zawartości nienasyconych kwasów tłuszczowych, witaminy E i tokoferol chroni strukturę skóry przed zniszczeniami powodowanymi czynnikami zewnętrznymi,regeneruje i wzmacnia barierę hydrolipidową skóry, nawilża, odżywia i wspomaga odnowę komórkową skóry.
Moja opinia:
Krem pod prysznic zamknięty jest w plastikowej butelce z zamknięciem typu klik. Pojemność to 300 ml, a cena aktualna to uwaga!! 4,99 ( regularna 7, 50 ) .  Wg mnie nieporozumieniem jest nazwa - krem pod prysznic, bowiem dla mnie jest to żel pod prysznic o rzadkiej konsystencji, ale o dziwo wydajny. Zapach jest cudowny, soczysta brzoskwinia to coś co lubię. Zmieniłabym konsystencję na kremową. I tyle... to mój jedyny zarzut. Produkt nie wysusza ciała, nie podrażnia. Używam po nim balsamu, ale nie jest to konieczne. Cieszę się, że wypróbowałam i polecam Wam spróbować, cena zachęca, latem żele pod prysznic idą mi jak woda, szczególnie w takie upały jakie mamy obecnie.

13 komentarzy:

  1. Tego żelu jeszcze nie miałam, ale bardzo lubię ten migdałowy z białą glinką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach brzoskwini kupuję najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę kiedyś się skusić na żel o nucie zapachowe z brzoskwinia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żele tej firmy to wg mnie buble na bublami ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go, dla mnie to farbowana woda :) Zapach ładny, ale tak delikatny, że prawie go nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wg mnie wcale nie jest zły, przeszkadza mi jedynie konsystencja, zapach wyczuwam bardzo dobrze:)

      Usuń
  6. Lubie zele z Bingo, najfajniejszy jednak byl kolagen pod prysznic mmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawey ciekawy, ale mam jakieś ale...

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nigdy nie miałam brzoskwiniowego kosmetyku pod prysznic. Przypominam sobie jedynie balsam do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Musi pięknie pachnieć ;) ja teraz używam żelu z Biedronki o zapachu trawy cytrynowej ;) ten to dopiero orzeźwia! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię żeli tej marki, za to uwielbiam ich peeling błotny.

    OdpowiedzUsuń