Avon solutions kuracja liftingująco - ujędrniająca do ciała - recenzja

Cześć. Na spotkaniu blogerek w Katowicach wylosowałam od http://lawendowysklepik.pl/ produkt marki Avon - kurację liftingująco - ujędrniającą do ciała. Bardzo się ucieszyłam, bo na sezon letni taki kosmetyk to fajna sprawa. Jak się sprawdził ? Zapraszam dalej.




Moja opinia:
Kosmetyk zamknięty jest w plastikowej tubce z wygodnym zamknięciem typu klik. Pojemność to 150 ml, ważny od otwarcia przez 12 miesięcy. Na opakowaniu mamy informację, że jest to produkt chłodzący i rzeczywiście tak jest - silnie chłodzi chwilę od nałożenia. Wchłania się bardzo szybko, obawiałam się o drobinki, które możecie zauważyć na powyższym zdjęciu, ale na szczęście nie są one problematyczne. Działanie również bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło - skóra jest ładnie napięta i widzę efekt. Mam natomiast dwa poważne zarzuty: zapach i wydajność. Zapach jest tragiczny, pachnie maścią, miętą, nie wiem czym - to połączenie jest tragiczne, nie dla mojego nosa. Drugie to wydajność, produkt stosowany na miejsca problematyczne wystarczył mi na 1,5 tygodnia, fakt, że nakładałam go sporo, ale tylko na nogi. Te dwie wady dyskryminują ten produkt i niestety nie kupię go ponownie, mimo działania nie zdzierżę tego zapachu.

Dziękuję za możliwość przetestowania.

9 komentarzy:

  1. 1,5 tyg?? co za dramatyczna wydajność  !! a jakbyś go zaczęła stosować na inne części ciała to wystarczyłby na 5 dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łeee to lipa że tak mało wydajny.

    OdpowiedzUsuń
  3. No to u mnie by wystarczył na 2 razy :P bardzo słaba wydajność i przypuszczam, że zapach też nie przypadłby mi do gustu :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie akurat zapach mógłby się spodobać, jednak wydajność sprawia, że raczej po niego nie sięgnę, zwłaszcza, że produkty z tej serii są dość drogie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja do Avonu nie mam przekonania i nie sięgam po ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam podobnie szybciej się skonczył niż zaczęłam go porzadnie używac ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja chciałabym przetestować ten produkt!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger