BingoSpa energizująca sól do pielęgnacji stóp zmęczonych z Guaraną i minerałami

Witam. Pora na kolejną recenzję produktu od http://www.bingospa.pl/ . Energizująca sól do pielęgnacji stóp zmęczonych z Guaraną i minerałami z Morza Martwego.

Pojemność 550g cena 10,60 zł
Opis producenta:
Energizująca sól BingoSpa do pielęgnacji stóp zmęczonych zawiera ekstrakt z Guarany, olejek eukaliptusowy, minerały z Morza Martwego, siarczan magnezu i tlenek cynku. Odświeża i tonizuje, daje uczucie odprężenia, zmiękcza naskórek.
Moja opinia:
Sól mnie troszkę rozczarowała. Niby zmiękcza naskórek i dobrze działa, ale spodziewałam się czegoś więcej. Zdecydowanie wolę wersję zieloną do stóp ze skłonnościami do pocenia. Po tej nie zauważam jakiegoś efektu wow, moje stopy nie są jakoś mega odprężone.Nie ma efektu chłodzenia ani rozgrzewania. Jest to taka zwykła sól.. Pachnie mocno eukaliptusowo. Ja zdecydowanie wolę inne wersje.

12 komentarzy:

  1. Ja mam sól z Morza Martwego i bardzo ją lubię ;) mega mam odprężone stopy, a naskórek fajnie zmiękczony ;) w sumie nawet nie spodziewałam się, że taki produkt może zawieść :P

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż nie daje efektu, może i jest przyjemny i relaksacyjny, ale zawarte w nim parabeny mnie dodatkowo zniechęcają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. jest mi niezmiernie miło iż mój poprzedni blog był na Twojej liście chętnie czytam :)
      Ale niestety z powodów osobistych musiałam go usunąć, ale na to miejsce wszedł nowy :)

      Usuń
  3. tej soli nie znam :)
    nie za bardzo przepadam za zapachem eukaliptusa, więc pewnie by mnie tylko męczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że się nie spisała do końca :/

    OdpowiedzUsuń
  5. tak myślałam, że nic z tego nie będzie..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię sole z BeBeauty:) bo są tanie i fajne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Poza peelingiem do twarzy z kwasami AHA produkty tej marki zupełnie mnie nie przekonują :(

    OdpowiedzUsuń
  8. nie używałam nigdy tego typu produktu ;) szkoda,że nie jesteś zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger